Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مجتبی عبداللهی» عصر پنجشنبه در شورای اداری البرز افزود: البته در این راستا پیشنهاد های دیگری نیز داریم که با نظر کارشناسی و خردجمعی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عقیده راسخی به مشارکت فعال مردم در امور دارم چراکه با حضور مردم می توانیم به وضعیت مطلوب تری برسیم اظهار داشت: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شده باید تلاش، نگاه، اقدام و برنامه ویژه ای برای تحقق اهداف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی گفت: با همیت، همبستگی، اتحاد و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان اکنون شاهد روند رو به جلو برنامه ها و اهداف توسعه ای استان هستیم که این امر را باید همچنان با جدیت ادامه دهیم.

وی  با اشاره به موضوع عادلانه سازی یارانه ها، گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامی شجاعانه برای بهره مندی حداکثری مردم از یارانه ها نسبت به جراحی اقتصادی اقدام کرده ولی اهداف این موضوع بخوبی برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نشده است.
عبداللهی  با اشاره به اقدامات و برنامه های وزارت نیرو در راستای تامین آب و برق، افزود: ۶ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق وارد شبکه توزیع کشور شد که این اقدام بزرگ قطع برق در زمان های خاص را به حداقل رساند.
وی گفت: در استان البرز نیز اقدام بسیار ارزشمندی در راستای تامین زیرساخت های لازم جهت افزایش سهمیه آب از محل سدهای مستقر در استان صورت گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم خانواده های شهدا اشاره و افزود: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران باید در راس امور مدیران قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.
استاندار البرز گفت: مدیران استان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه های خود داشته باشند و با دید مثبت برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.
عبداللهی در ادامه  ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید آیت الله بهشتی، افزود: از همراهی ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و تلاش ها و اقدامات مدیران در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای البرز نهایت قدردانی را دارم.
 

برچسب‌ها مقام معظم رهبری مجتبی عبداللهی قوه قضاییه وزارت نیرو استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مجتبی عبداللهی قوه قضاییه مقام معظم رهبری مجتبی عبداللهی قوه قضاییه وزارت نیرو استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد