Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با مساعدت وزیر نفت و پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های این شرکت، سه طرح راهبردی به ارزش ۴.۴ میلیارد دلار در شورای اقتصاد تصویب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر با اشاره به اینکه نخستین طرح تصویب شده در نشست چهارشنبه (هشتم تیرماه) شورای اقتصاد، طرح فاز نخست توسعه میدان چنگوله به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار است، اظهار کرد: قرار است حفاری ۶ حلقه چاه توصیفی - تولیدی و ۲ حلقه چاه تعمیری - تولیدی در این میدان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک خط لوله ۱۲۰ کیلومتری تا واحد بهره‌برداری دهلران و همچنین یک خط لوله ۳۰ کیلومتری برای انتقال گاز این میدان به میدان آذر احداث خواهد شد. هدف از اجرای طرح توسعه میدان چنگوله رسیدن به سقف تولید ۱۵ هزاربشکه در روز است.

معاون وزیر نفت بیان کرد: سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری برای احیای چاه‌های کم بازده دومین مصوبه شورای اقتصاد است؛ در این طرح پیش‌بینی شده است که شرکت‌های دانش‌بنیان با پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت قرارداد امضا کنند.

خجسته‌مهر ادامه داد: مهمترین طرحی که در نشست شورای اقتصاد تصویب شد، طرح توسعه ۱۲ میدان از میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و فاز دوم پالایشگاه فراشبند است که همزمان با توسعه فاز ۲ میدان آغار و نیز احداث ایستگاه تقویت فشار سرخون و شانول با سرمایه‌گذاری ۳.۶ میلیارد دلار اجرا خواهد شد.

وی افزود: این ۱۲ میدان روزانه حدود ۱۴۰ میلیون مترمکعب به تولید گاز و حدود ۱۰۰ هزار بشکه به تولید میعانات گازی کشور اضافه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: طرح‌ ضربتی میدان‌های گازی نفت مناطق مرکزی ایران از زمان انعقاد قرارداد طی مدت چهار سال اجرا شده و زمان بازپرداخت این طرح نیز هفت ساله خواهد بود.

خجسته‌مهر در پایان گفت: با توجه به نیاز کشور به ‌تولید گاز و تراز نبودن عرضه و تقاضای گاز این طرح جزو طرح‌های راهبردی کشور است که شرکت ملی نفت ایران توانست در شورای اقتصاد تصویب کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران شورای اقتصاد توسعه میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران شورای اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت، در اولین شورای مدیران بیمه سرمد در سال جاری، ضمن تأکید بر اهداف راهبردی، مأموریت و چشم‌انداز شرکت ارائۀ خدمات به‌هنگام را مهم‌ترین مأموریت در سال‌ جاری خواند.

در این نشست که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد، دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به اهداف راهبردی و استراتژی در سال 1403، مأموریت شرکت را «کاهش آثار مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائۀ خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن» توصیف کرد.

 وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت شرکت، با تأکید بر سرعت و کیفیت ارائۀ خدمات، گفت بر اساس سند چشم‌اندازی که برای بیمه سرمد تا افق 1405 ترسیم شده است، حضور در جمع برترین شرکت‌های بیمه‌ای از منظر سرعت در ارائۀ خدمات باکیفیت از اولویت‌های مهم شرکت است، و خاطرنشان کرد: یقین دارم با تکیه بر توان کارکنان متخصص و شبکۀ فروش پرتلاش و البته توجه ویژه به اهداف راهبردی شرکت، این امر محقق خواهد شد.

بهشتی‌نژاد، از جمله اهداف راهبردی و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۳ را «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی» عنوان کرد و افزود: درخواست بنده از همۀ معاونان و مدیران این است که در تمامی برنامه‌ریزی‌های خود و راهبری پرسنل، اهداف شرکت و چشم‌انداز تعیین‌شده را مد نظر قرار داده تا شرکت بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر واژۀ سرآمد، «سرعت، رفتار حرفه‌ای، آموزنده، مشارکت و دلبستگی» را ارزش‌های سازمانی شرکت بیان کرد که پایبندی به این ارزش‌ها در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی شرط تحقق اهداف سند چشم‌انداز می‌باشد.

در ابتدای این نشست، کربلایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت بیمه سرمد، توضیحاتی در خصوص سند چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده در آن ارائه نمود. کربلایی تدوین برنامۀ عملیاتی واحدهای مختلف شرکت را متکی به سند چشم‌انداز دانست و گفت: این مهم در حال انجام است و به‌زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند