Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به جزییات آمار سه ماهه عملیاتی اظهار داشت: طی این مدت، جابجایی ۶۳۰ هزار تن کالای غیرنفتی و نفتی به انجام رسید که در این زمینه رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته در این فعالیت ها به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی سه ماهه نخست امسال با تخلیه و بارگیری ۲۹ هزار و ۷۵۰ تن کالای نفتی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جابجایی مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: آمارها از رشد ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در سه ماهه امسال حکایت دارد بطوری که در سه ماهه نخست بیش از یک میلیون نفر مسافر و گردشگر در مسیرهای داخلی و بین المللی بنادر تحت پوشش این مدیریت جابجا شده اند.

محمدحسینی تختی با اشاره به اینکه در بخش تردد مسافری نیز این بندر رشد چشمگیری به نسبت سال گذشته تجربه کرد، ادامه داد، تردد انواع شناورها در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز از مرز ۵ هزار و ۶۰۰ فروند گذشت که رشدی ۱۲ درصدی در این زمینه را شاهد هستیم.

لازم به ذکر است: بندر شهید باهنر با دارا بودن ۵ بندر فعال و چندمنظوره در شرق هرمزگان، ایفا گر نقش بسیار مهم وبسزایی در سپهر اقتصادی داخلی و بین المللی است.

کد خبر 5527619

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا محمد حسینی بندر شهید باهنر تخلیه و بارگیری بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا مواد مخدر ایلام سنندج شیراز بیرجند اردبیل آمار کرونا همدان سانحه تصادف داخلی و بین المللی سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی