Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت و نکات لازم را ارائه کرد.

در این گفتگو، رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با ابراز رضایت از وضعیت و امور حجاج ایرانی و خدمات دهی به آنان، خاطر نشان کرد: در روند ورود حجاج ایرانی به فرودگاه‌های جده و مدینه و نیز اسکان و انجام مناسک حج تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حج در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی حال همگی حجاج کشورمان را خوب عنوان و تاکید کرد هیچیک از زائران ایرانی تا این لحظه با مشکل مواجه نیستند.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح رایزنی‌های خود با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق (عراق به عنوان هماهنگ کننده امور حج بین دو کشور ایران و عربستان) به منظور تسهیل سفر حجاج عزیز ایران اسلامی به سرزمین وحی، ابراز امیدواری کرد که حج امسال با موفقیت برگزار گردد و رضایت کامل حجاج کشورهای اسلامی از جمله حجاج ایرانی را به همراه داشته باشد.

امیرعبداللهیان در این تماس رئیس سازمان حج و زیارت را در جریان آخرین گفتگوهای عراقی - سعودی و مناسبات رو به جلوی سیاسی تهران و ریاض قرار داد.

کد خبر 5527636 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امیر عبداللهیان سازمان حج و زیارت سید صادق حسینی عربستان سعودی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایران جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان قوه قضاییه وزارت امور خارجه دولت سیزدهم هیئت دولت علی بهادری جهرمی مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف سازمان حج و زیارت حجاج ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد