Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه و سیاست قطعی و اجتناب‌ناپذیر دولت پشتیبانی از فعالیت‌های دانش بنیان است، اظهار داشت: لازمه تحقق شعار امسال نیز بر همین مبنا استوار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان عصر امروز _پنجشنبه نهم تیرماه_ برای نخستین بار به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت اجرای قانون جهش دانش بنیان موضوع لزوم افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح شد که مورد تاکید و تأیید قرارگرفت.

همچنین در این جلسه شرح وظایف و آئین‌نامه داخلی شورای راهبری و دستورالعمل اجرایی کارگروه تولید بار اول و ضوابط برخورداری واحدهای فن‌آور مستقر در پارک‌های علمی فناوری از حمایت‌های قانون دانش بنیان به تصویب اعضا رسید.

سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با بیان اینکه وظیفه و سیاست قطعی و اجتناب‌ناپذیر دولت پشتیبانی از فعالیت‌های دانش بنیان است، گفت: لازمه تحقق شعار امسال نیز بر همین مبنا استوار است.

وی ر با قدردانی از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب قانون جهش دانش بنیان، همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط را موظف کرد برای اجرایی سازی این قانون تمام تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 585216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمایت از فعالیت های دانش بنیان فعالیت های دانش بنیان سید ابراهیم رئیسی ابراهیم رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند