Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:46:34 GMT

مجتبی پوربخش به سرطان خون مبتلا شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۳۸۹۳

مجتبی پوربخش به سرطان خون مبتلا شده است

به گزارش ایرنا، مجتبی پوربخش که با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله ورزش از نگاه دو، سکو، فوتبال یک و نوروز فوتبالی از محوبیب بالایی در میان علاقه‌مندان به ورزش برخوردار است، با نشر یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به سرطان خون خبر داد و گفت: «بنابر دلایل شخصی قصد اعلام این موضوع را نداشته اما در نهایت و پس از مشورت‌هایی که انجام داده، این موضوع را رسانه‌ای کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «تصمیم گرفتم این اتفاق را با شما در میان بگذارم و این را هم بگویم که این بیماری به من یاد داد تا وقتی که خدا به تو فرصت نفس کشیدن می‌دهد باید از هر روزش استفاده کرد.»

پوربخش علاوه بر اجرای برنامه‌های ورزشی، در حوزه فیلمسازی هم فعال است و با ساخت فیلم کوتاه خداحافظ المپیک توانسته جوایز جهانی مختلفی را کسب کند.

مجتبی متولد هشتم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در رشت دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه و کارشناسی ارشد در رشته رسانه ورزش است.

برچسب‌ها مجری تلویزیون وزارت ورزش و جوانان تلویزیون تهیه کننده کارگردان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجری تلویزیون وزارت ورزش و جوانان تلویزیون مجری تلویزیون وزارت ورزش و جوانان تلویزیون تهیه کننده کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل فرهنگی و ایجاد فرهنگ سازی میان اقشار مختلف جامعه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمدمهدی اسماعیلی در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور که در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگی کشور، گفت: اگر از مفاخر و بزرگان نام می‌بریم نباید اسیر مشهورات باشیم، چرا که مانع تعمیق و تعمد جدی می‌شوند.

وی افزود: معلمان همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی و تمامی مواردی که برای رشد یک کودک، نوجوان و جوان لازم است را به جامعه منتقل می‌کنند در این میان جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته است که به اساتید با تمام وجودش نسبت به جایگاه آن تعمیم پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود از جامعه فرهنگی به ویژه معلمان کمک بگیریم، اضافه کرد: سعی داریم در زمینه فرهنگ‌سازی با همکاری آموزش و پرورش اقدامات موثرتری داشته باشیم.

کد خبر 751853

دیگر خبرها

  • دانشمندان حلقه رابط برنامه غذایی و ابتلا به سرطان را کشف کردند
  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • تدارک چند برنامه ویژه در دهه کرامت/ این اجراها را از دست ندهید
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها