Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی شامگاه پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی الدینی اردبیلی اظهار کرد: امسال با توجه به درج روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم رسمی کشور، برنامه‌های این مناسبت، پرشورتر و با بازتاب ملی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر مردم‌محور برگزار شدن این برنامه‌ها گفت: با توجه به تقارن بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی با اعیاد قربان و غدیر، لازم است برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تمامی شهرستان‌های استان بانشاط برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان این‌که برنامه‌ها از ۲۵ تیرماه هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار و تا ۷ مردادماه ادامه خواهد یافت، گفت: روز ۲۵ تیرماه در سرعین، ۲۶ تیرماه در پارس‌آباد، ۲۷ تیرماه در مشگین‌شهر، ۲۸ تیرماه در اصلاندوز، ۲۹ تیرماه در خلخال، ۳۰ تیرماه در کوثر، ۳۱ تیرماه در انگوت، یک مرداد در نیر، ۲ مرداد در نمین، ۳ مرداد در گرمی و ۴ مرداد نیز در اردبیل برنامه بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

باقلاچی با بیان اینکه دبیرخانه روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر خواهد بود، ادامه داد: همچنین در روز ۵ مردادماه این برنامه در بیله‌سوار، ۶ مرداد در بقعه شیخ جبرائیل کلخوران و ۷ مردادماه نیز در بقعه شیخ صفی‌الدین، برنامه‌ها خاتمه می‌یابد.

کد خبر 5527605

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل مهر شیخ صفی الدین اردبیلی اردبیل بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا مواد مخدر سنندج ایلام اردبیل بیرجند شیراز آمار کرونا کنکور همدان بزرگداشت شیخ صفی الدین شیخ صفی الدین اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد