Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، جواد اوجی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان، گفت: بخش اعظم سهامدران این پتروشیمی مردم هستند و مشکلات بسیاری را در چند سال اخیر از سر گذرانده است، اما خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان، وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کارگروهی تشکیل داده است تا به‌صورت تخصصی کار را پیگیری کند در عین حال از هلدینگ‌ها و شرکت‌های توانمند پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری هم دعوت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت بیان داشت: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس درخواست سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی و سهامداری آن را داشته‌ایم که موافقت شده است لذا با توجه به اضافه شدن سهامداران جدید، به‌زودی تحول خوبی در مجتمع پتروشیمی گلستان، صورت خواهد گرفت.

اوجی ضمن قدردانی از نماینده و استاندار گلستان به منظور همراهی و تلاش برای راه‌اندازی این پتروشیمی که اشتغال‌زایی فراوانی برای مردم منطقه به همراه دارد، گفت: وزارت نفت بنا دارد هرچه سریع‌تر این مجتمع، عملیاتی و تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه مطالعه اقتصادی این پروژه انجام شده و سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آن اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: باتوجه به سهام‌دار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌یقین به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد تا مردم منطقه  از فواید آن بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها جواد اوجی هلدینگ خلیج فارس وزارت نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جواد اوجی هلدینگ خلیج فارس وزارت نفت جواد اوجی هلدینگ خلیج فارس وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است