Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:08:59 GMT

وزیر صنعت از مجتمع آساک دوچرخ قوچان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۴۳۱۵

وزیر صنعت از مجتمع آساک دوچرخ قوچان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر صنعت در حاشیه بازدید از مجتمع آساک دوچرخ در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری زیاد در حال حاضر با ۱۰۰ نفر در حال فعالیت است که این تعداد می‌تواند در گام‌های بعدی به ۵۰۰ نفر افزایش یابد. 

سید رضا فاطمی امین افزود: این کارخانه در گذشته بازار فروش خوبی داشته است اما هم اکنون با مشکلاتی در زمینه های بانکی و مالیاتی رو به روست که باید در ستاد تسهیل پیگیری شود ولی ابتدا باید وضعیت حقوقی کارخانه مشخص شود و مشکلات کارخانه در زمینه سرمایه گردش نیز از محل منابع پیش بینی شده در قانون بودجه و وزارت صنعت پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات شهرک صنعتی شماره ۲ قوچان را نبود پست مجزای برق دانست و اضافه کرد: ساخت پست مجزای برق از سال گذشته آغاز شده است که برای بخشی از منابع، پیگیری لازم انجام خواهد شد تا با فراهم شدن زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران اقبال بیشتری برای فعالیت در این شهرک داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص راه‌اندازی مرکز تجاری تهران - عشق‌آباد نیز گفت: این مرکز یک واحد دولتی نبوده و شبیه شرکتهای کسب‌ و کار است و طی چند ماه گذشته مجوز راه اندازی مراکز مشابهی با هشت کشور دیگر هم صادر شده است تا این مراکز بتوانند خدمات کسب‌ و کار ایرانی همچون مشاوره حقوقی و بازاریابی را در آن کشورها ارائه دهند. 

فاطمی امین تصریح کرد: شهرستان قوچان به‌عنوان یک شهر مرزی و نزدیک به عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان می‌تواند از این موضوع استفاده کند. 

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین قانون بودجه قوچان شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین قانون بودجه وزارت صنعت معدن و تجارت سید رضا فاطمی امین قانون بودجه قوچان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس

طرفداری | بازیکن سابق استقلال در تهران مورد حمله سارقین موتورسوار قرار گرفته است.

امین منوچهری در گفتگو با ورزش 3 ماجرای سرقت و خفتگیری از سوی چند موتورسوار را شرح داده است:

در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود