Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «یرلان توگژانف»، معاون نخست وزیر قزاقستان و رئیس کمیسیون بین نهادی جلوگیری از شیوع  ویروس همه‌گیر در مورد احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به این کشور در صورت افزایش تعداد مبتلایان به ویروس ‌ همه‌گیر خبر داد.

بنابر سخنان وی، در حال حاضر به وزارت بهداشت دستورات دقیق و مشخصی در زمینه تقویت روند واکسیناسیون داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توگژانف افزود: تا زمانی که وضعیت بحرانی وجود نداشته باشد، واکسیناسیون مسئله اصلی است، اما رژیم ماسک در صورت فعال شدن و رشد بیماران قابل بازگشت است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان در روز تا 100 نفر رسیده است، لذا موضوع تقویت محدودیت‌های قرنطینه وجود دارد و در جلسه کمیسیون بین سازمانی جلوگیری از شیوع ویروس همه گیر تحت بررسی قرار می گیرد.

29 ژوئن «آیژان یسمگامبیتاوا» معاون وزیر بهداشت و پزشک ارشد دولتی قزاقستان اعلام کرد، اکثر قزاقستانی‌های که به ویروس همه‌گیر مبتلا شده‌اند دوره کامل واکسیناسیون یا واکسیناسیون مجدد را تکمیل نکرده‌اند، یا از زمان دریافت واکسن بیش از شش ماه  گذشته است.

طبق گزارش کمیسیون بین نهادی، تا 29 ژوئن، 137 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در قزاقستان ثبت شده است.

اکثر موارد ابتلا به کرونا، به شهر های آلماتی و نورسلطان به ترتیب 77 نفر و 26 تن، مرتبط بوده که بالاترین شاخص در ماه مارس 2022 به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان رژیم ماسک همه گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند