Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی الدینی اردبیلی گفت: امسال با توجه به درج روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم رسمی کشور، برنامه‌های این مناسبت، پرشورتر و با بازتاب ملی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر مردم‌محور برگزار شدن این برنامه‌ها افزود: با توجه به تقارن بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی با اعیاد قربان و غدیر، لازم است برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تمامی شهرستان‌های استان بانشاط برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان این‌که برنامه‌ها از ۲۵ تیرماه هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار و تا ۷ مردادماه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: روز ۲۵ تیرماه در سرعین، ۲۶ تیرماه در پارس‌آباد، ۲۷ تیرماه در مشگین‌شهر، ۲۸ تیرماه در اصلاندوز، ۲۹ تیرماه در خلخال، ۳۰ تیرماه در کوثر، ۳۱ تیرماه در انگوت، یک مرداد در نیر، ۲ مرداد در نمین، ۳ مرداد در گرمی و ۴ مرداد نیز در اردبیل برنامه بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

باقلاچی ادامه داد: همچنین در روز ۵ مردادماه این برنامه در بیله‌سوار، ۶ مرداد در بقعه شیخ جبرائیل کلخوران و ۷ مردادماه نیز در بقعه شیخ صفی‌الدین، برنامه‌ها خاتمه می‌یابد.

وی گفت: دبیرخانه روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ استاندار اردبیل طی حکمی، توحید دلاور قوام را به‌عنوان دبیر بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی معرفی کرده است.

برچسب‌ها گردشگری آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل گردشگری آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»

میرجلال‌الدین کزازی می‌گوید: فیلم «مست عشق» از اندک فیلم‌هایی است که از دیدنش شادمان و خشنود بوده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه در حاشیه اکران خصوصی «مست عشق» برای ادیبان و چهره‌های فرهنگی، درباره این فیلم اظهار کرد: از نگاهی فراخ و فراگیر، دید و داوری من درباره این توژینه داستانی یا فیلم این است که دست‌اندکاران و پدیدآورندگان آن در کار هنری که می‌خواسته‌اند کرد، کامدار بوده‌اند. توانسته‌اند به آن آماج‌ها و آرمان‌هایی که در سر می‌پرورده‌اند، دست بیابند. از این دید این فیلم یکی از اندک فیلم‌هایی است که من از دیدن آن، از آغاز تا انجام فیلم، شادمان و خشنود بودم.

او افزود: آن دریافتی که این هنرمندان از چهره‌ مولانا و منش و کنش او داشته‌اند، در بخشی گسترده در این آفریده هنری بازتاب یافته است. دم‌های دلپذیری را من به هنگام دیدن فیلم گذرانیدم اما چند ویژگی بیشتر بر من کارگر افتاد؛ بجز کارگردانی که هر چه در فیلم می‌گذرد به راستی به گونه‌ای به او بازمی‌گردد زیرا اوست که سررشته‌ها را در دست دارد، خُنیا یا موسیقی فیلم بسیار باشکوه ، کارساز و اثرگذار بود، به همان سان فیلم برداری آن. سه دیگر، آوابرداری این فیلم. از دید فنی این سه، نمود بیشتری در چشم من داشت.

کزازی درباره گفت‌وگوهای بین شمس و مولانا که از دید برخی، شاید برای مخاطب عام دیریاب‌تر باشد و اینکه آیا فیلم توانسته شمایی از مولانا و شمس را به مخاطب عام‌تر معرفی کند، گفت: بیشینه این گفت‌وگوها چون از آبشخورها ستانده شده بود، از ویژگی‌های بسیار پسندیده فیلم شمرده می‌شود اما زبان فیلم، شاید ناچار بوده‌اند من داوری نمی‌کنم، با زبان روزگار مولانا همیشه سازگار نبود، شاید می‌خواسته‌اند که بیننده امروزین بتواند پیوند بیشتری با فیلم بیابد. ببیننده‌ای که با ادب پارسی و زبان مولانا به بسندگی آشنا نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هستی تا سرمستی؛ به بهانه فیلم «مست عشق» «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور