Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت‌های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد م در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، کهن‌ترین سند تاریخی در حوزه حکمرانی با ماهیت دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت سیاسی ابزاری برای همه نیاز‌های مادی و معنوی انسان‌ها و فراهم آوردن زمینه تعالی جامعه بشری و انسانی است.

وی افزود: در نگاه امام علی (ع) نیروی انسانی صالح، بالاترین نقش را در نقشه یک جامعه در تراز قرآن دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: از این منظر آراستگی مدیران ارشد و میانی در نظام اسلامی به ارزش‌ها و فضایل اخلاقی مهمترین و محوری‌ترین اصل در ساخت یک نظام سیاسی کارآمد و مقتدر و در تراز است.

ابوترابی‌فرد کفت: اینکه بعضی‌ها به تشکیل ناتوی نظامی برای منطقه جنوب غرب آسیا اشاره می‌کنند، برای این است که شاهد قدرت روز افزون امت اسلام هستند.

وی افزود: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت‌های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: ناتو‌های نظامی مزدوران آمریکا در برابر حرکت اقتدار آفرین ملت‌های منطقه، از کمترین اثر بی‌بهره است.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابوترابی فرد در نماز جمعه خاورمیانه آمریکا حکمرانی نماز جمعه مدار اراده نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد