Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@19:25:02 GMT

سوالات‌تان را از وزیر علوم اینجا بپرسید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۰۳۸

سوالات‌تان را از وزیر علوم اینجا بپرسید

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی زلفی گل  وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، روز شنبه ۱۱ تیرماه با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران با برنامه سعادت آباد گفت و گو کرده و پاسخگوی پرسش‌های این برنامه خواهد بود.

برنامه سعادت آباد به همت گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران تولید و پخش می‌شود. پیام امیری مدیر این گروه ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم روز شنبه ۱۱ تیرماه با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران درباره اقدامات وزارت علوم در راستای تحقق شعار سال(تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، صندلی خالی دانشگاه‌ها و تقویت هیات علمی دانشگاهها با برنامه سعادت آباد گفت‌وگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
شایان ذکر است؛ مهمترین مسائل روز در حوزه اختیارات وزارت علوم در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.
مخاطبان سعادت آباد رادیو تهران می‌توانند در طول پخش برنامه با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۹۴ و صفحه اصلی رادیو تهران در شبکه های اجتماعی با شناسه کاربری @tehraan۳۶۰ پرسش‌های خود را مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.
سعادت آباد ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران با فرکانس ٩٤ مگاهرتز به روی آنتن می‌رود. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید و پخش می‌شود.

کد خبر 687374 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها محمدعلی زلفی‌گل - وزير علوم رسانه - رادیو وزارت علوم تحقیقات و فناوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدعلی زلفی گل وزير علوم رسانه رادیو وزارت علوم تحقیقات و فناوری رادیو تهران سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش کاردان، پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: ماجرا این است که مگر امروز کسی رادیو گوش می‌دهد؟ با توجه به سطح برنامه‌هایی که در حال ساخته شدن است، مگر مانند گذشته مخاطبی باقی مانده است؟ چون آمار صداوسیما نشان می‌دهد برای سازمانی که ۲۴ هزارمیلیارد تومان بودجه‌اش برای سال بعد است کم مخاطب‌ترین برنامه ۲ درصد مخاطب داشته و پر مخاطب‌ترین برنامه ۱۷درصد بیننده داشته و ۲۴ درصد هم برای جام ملت‌های آسیا را تماشا کردند. شما می‌گویید نیمرو ارائه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد در همان ارائه نیمرو هم نتوانسته موفق باشد.

ممکن است درست باشد، اما من نمی‌توانم این را بگویم. این که آمار شما از کجا آمده را نمی‌دانم و اصلا از آمار هم خبری ندارم، اما من ترجیح می‌دهم که تلویزیون نبینم و به جای آن یک فیلم سینمای خارجی یا داخلی ببینم که چند نفر از آن تعریف کرده‌اند و رادیو هم گوش نمی‌دهم.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود