Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:06:42 GMT

حضور مدیران کل استان سمنان در دامغان بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۴۵۲

حضور مدیران کل استان سمنان در دامغان بیشتر شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه مردم و به ویژه اصناف و کسبه با نقش آفرینی در پیروزی و دفاع مقدس و تقدیم شهید، اکنون نیز پای کار انقلاب ایستادند، ابراز داشت: در ازای این حضور در میدان مردم منتها مسئولان نیز باید اصولی را رعایت کنند که خدای نکرده نارضایتی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه کسبه دامغانی تقاضای نشست با مدیران مالیاتی استان را داشتند، افزود: در راستای این مطالبه مدیرکل امور مالیاتی به دامغان آمدند مسائل و درد و دل‌ها مطرح شد که امیدواریم تداوم داشته باشد و به این نقطه برسد که عموم مردم از مالیاتی که پرداخت می‌کنند، راضی باشند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتباط مدیران کل استان سمنان با دامغانی‌ها می‌بایست بیشتر و برای مشکلات چاره‌جویی و هم اندیشی لازم صورت گیرد، ابراز داشت: این امر می‌تواند به دولت خادمی که کمر همت را برای خدمت به مردم بسته، کمکی بشود.

رستمیان با بیان اینکه شهر دامغان یک هزار و ۵۰۰ هکتار وسعت دارد یعنی شهر کوچکی نیست، تصریح کرد: شهرداری مسئول اداره آن است و خدمات بسیاری از طرف آن به شهروندان ارائه می‌شود هنگامی در جلسات قرارگاه پیامبر اکرم (ص) که در مساجد حضور پیدا می‌کنیم می‌بینیم ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم با شهردار صحبت دارند لذا برای اداره هر چه مطلوب‌تر شهر می‌طلبد که همه باهم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه همه ما با همکاری یکدیگر در رونق شهر می‌توانیم نقش آفرین باشیم اما اگر همکاری نکنیم امور معطل خواهد ماند، افزود: بخشی از بودجه شهرداری حق‌الناس و متعلق به مردم است اگر خدمتی را دستگاهی دریافت کرده، ما به ازای آن پول یا هزینه‌ای که باید پرداخت کند را بپردازد تا شهردار بتواند خدمت بیشتری را ارائه دهد.

کد خبر 5527920

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه دامغان همکاری مشترک بوشهر کرمانشاه مشهد کنکور خراسان رضوی اردبیل سنندج ویروس کرونا ایلام کنکور سراسری آمار کرونا همدان مواد مخدر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی