Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر از اقدام قانونی و بازدارنده فرماندار و دادستان شهرستان در جلوگیری از افزایش قیمت اجاره‌بها تقدیر کرد و افزود: افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی اجاره‌بها، کمک به مستاجران است.

وی اظهار داشت: بسیاری از موجران و صاحبخانه‌ها به خوبی پای کار آمدند و با حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) معامله کردند و در حمایت از مستاجران پیشقدم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر ادامه داد: دولت سیزدهم نیز در این زمینه با اعطای تسهیلات و وام ودیعه مسکن به مستاجران کمک خوبی کرده است.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به شدت گرفتن مبارزه با قاچاق کالا و رشد ۲۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در کشور در مقایسه به سه ماهه سال گذشته، اظهار داشت: باید از خرید کالای قاچاق پرهیز کنیم تا اقتصاد کشور سر و سامان بگیرد.

وی همچنین تیر ماه را زمان ورق زدن کارنامه حقوق بشری آمریکا دانست و گفت: از ۷۰ سال پیش آمریکا در حال جنایت و توطئه علیه ایران است و بزرگترین این جنایت‌ها، تحریم‌های ظالمانه است که به آحاد مردم آسیب می‌زند.

خطیب جمعه ملایر سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، تهدیدها، ترورها، تحریم‌ها و جنگ را از جمله توطئه‌های آمریکا علیه ایران عنوان و تصریح کرد: هر جا مظلوم‌کشی و تروریست باشد، دست آمریکا نیز در کار است.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم دیپلماسی فعالی را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: آمریکا از اینکه ایران دیپلماسی متوازنی را در دستور کار دارد و با کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ارتباط دارد، نگران شده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک منطقه تراتزیتی و کشور گردشگری، اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی تبدیل شده و آینده روشنی را در پیش گرفته و آمریکا از این قدرت ایران به دست و پا افتاده است.

امام جمعه ملایر گفت: در همین راستا آمریکا می‌خواهد نظام اسلامی را در افکار عمومی مورد محاکمه قرار دهد تا ایران به خواسته‌های آنها تن دهد.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به فرار رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بر لزوم الگوگیری از ایشان در ازدواج آسان و شروع زندگی ساده توسط جوانان تاکید کرد و گفت: زوج‌های جوان زیادی هستند که توان تهیه جهیزیه سنگین را ندارند.

وی ادامه داد: نیاز است در این ایام خیران، دلسوزان نسل جوان، کمیته امداد و موسسه‌های خیریه در تامین جهیزیه برای جوانان گام‌ بردارند.

امام جمعه ملایر همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری بیست و چهارمین یادواره ۵۷ شهید روستای حسین‌آباد شاملو با حضور وزیر دادگستری، استاندار همدان، مشاور عالی فرمانده ارتش تقدیر کرد و گفت: تراز این یادواره بسیار بالا بود.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: همانند یادواره تاثیرگذار روستای حسین‌آباد شاملو باید در جای جای استان و شهرستان این چنین همایش هایی برگزار شود.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها ملایر خطبه ها ودیعه مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها ملایر خطبه ها نرخ اجاره بها ملایر خطبه ها ودیعه مسکن حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول