Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال نساجی گفت، او و دیگر بازیکنان این تیم امیدوار به برتری دوباره مقابل استقلال این بار در دیدار سوپرجام هستند. - اخبار ورزشی -

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط نساجی و شروع تمرینات این تیم برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از یک استراحت کوتاهی که داشتیم خوشحالم که مجدداً کنار تیم حضور پیدا کردم و همراه سایر بازیکنان، توانستیم استارت خوبی برای تمرینات‌مان زیر نظر کادر فنی جدید بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این پرسش که «نساجی در فصل گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کرد. اعضای این تیم چه انتظاری برای فصل جدید دارند؟»، تصریح کرد: ما سال گذشته بی‌نهایت سختی کشیدیم. ورزشگاه شهر خودمان آماده نبود و در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران بازی کردیم و پروازهای زیادی داشتیم که شرایط را برای ما خیلی سخت کرده بود. خوشبختانه خبرهای خوبی می‌شنویم که ورزشگاه شهیدوطنی در حال آماده‌ شدن است و همین جا از زحمات مدیران و مسئولان ذی‌ربط تشکر می‌کنم. قطعاً ما در سال آینده به حمایت هواداران پرشور خودمان نیاز داریم و امیدواریم که همه از تیم نساجی در فصل آینده حمایت کنند.

مدافع تیم فوتبال نساجی درباره تقابل مجدد این تیم با استقلال در دیدار سوپرجام خاطر نشان کرد: دیدار سوپرجام در همه جای دنیا اهمیت زیادی دارد، چون هر دو تیم قهرمان شده‌اند و انگیزه زیادی دارند که جام دیگری را کسب کنند. ما هم پس از حضور مطهری که یکی مربیان کاربلد فوتبال‌مان است، خیلی امیدواریم که مثل جام حذفی دوباره استقلال را شکست بدهیم و جام دیگری را تقدیم هواداران‌مان کنیم. قطعاً هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی از ما حمایت خواهند کرد و بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

بیگی درباره افزایش رقم قرارداد بازیکنان و پیشنهادی که سازمان لیگ برای سقف رقم قراردادها داده است، گفت: بالا رفتن رقم قراردادها موضوعی عادی در فوتبال جهان است. ما تورم کشور را هم باید لحاظ کنیم. متأسفانه در فوتبال بیمه‌ای نداریم و پشتوانه ما رقم قرارداد‌های‌مان است. این مسئله چیز خاصی نیست که بخواهند در آن دخالت کنند و برایش قانون سقف قرارداد بگذارند که حرفه‌ای نیست. این مسئله باعث می‌شود که خیلی از بازیکنان به حق‌شان نرسند و امیدوارم که به جای گذاشتن سقف قرارداد که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست، یک راهکار درست پیدا شود.

سیف‌الله‌پور: با هر فرمولی نساجی باید در آسیا حضور داشته باشد/ کنار هر بازیکن 5 ایجنت وجود دارد!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران رقم قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد