Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا راهی قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۲۰ سال آسیا از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه با حضور ۹ تیم در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ایران نیز ششمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت پرواز ملی‌پوشان ایران به سمت دبی ساعت 16 و ده دقیقه بعدازظهر (جمعه ۱۰ تیرماه) بود و دختران جوان پس از یک ساعت تاخیر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی دبی شدند تا از آنجا به قزاقستان محل برگزاری این مسابقات اعزام شوند.

رویا فرخی، سارا بطا، اسما وطن‌خواه، رکسانا جدی، نازنین علیزاده سالکساری، ریحانه سادات فاضلی، مهسا قادری اردکانی، مبینا سادات غفاریان عنبرانی، مهدیه رحیمی زارع، زینب مدنی، زهرا رضایی و کیمیا کیانی بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

زهره حقی به عنوان سرپرست، پدیده بلوری‌زاده (سرمربی)، آسیه پام و نیلوفر حجتی (مربیان)، ستنا آصفی و مرضیه نوروزی (آنالیزور) و زهرا محمدی (ماساژور) به عنوان کادر فنی، تیم ملی جوانان دختر را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

همچنین قادر صادقی داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در این دوره از رقابت‌ها همراه تیم ملی راهی قزاقستان شد.

تیم ایران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌‌های قزاقستان، تایلند و کره‌جنوبی همگروه است و در اولین مسابقه خود روز دوشنبه ۱3 تیر ماه مقابل تایلند به میدان می‌رود.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قزاقستان والیبال دختر تیم ملی جوانان دختر رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز