Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به مذاکرات برای توافق هسته‌ای ایران، اعلام کرد که آمریکا باید اشتباهات خود در قبال ایران را جبران کند.

 

ژائو لیجیان در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نتیجه مذاکرات توافق هسته ای ایران در دوحه قطر، گفت: «چین گزارش های مروبطه را پیگیری می کند و معتقد است که مذاکره دیپلماتیک تنها راه حل درست برای حل مسئله هسته‌ای ایران بوده و دستیابی به توافق برجام به نفع جامعه بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش وبگاه وزارت امور خارجه چین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در ادامه با اشاره به اینکه طرف های مذاکره کننده باید برای دستیابی به توافق بیشتر تلاش کنند و موانع برای بازگشت مجدد به برجام را برطرف کنند، گفت: «آمریکا به عنوان کسی که بحران هسته ای ایران را ایجاد کرده، باید اشتباهات خود را در قبال ایران جبران کند و به نگرانی های مشروع طرف ایرانی پاسخ دهد و برای دستیابی به نتیجه در مذاکرات به همان صورت اولیه‌اش  تلاش کند.»

دور هشتم مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ایران، پس از ماه ها وقفه و کارشکنی غربی ها و آمریکایی ها، مجددا روز سه شنبه در دوحه، پایتخت قطر آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه داشت. پیش از این جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سفر اخیر خود به ایران و گفت‌وگو با مقامات ایرانی اعلام کرده بود که به زودی مذاکرات در مورد احیای توافق هسته‌ای در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس از سرگرفته خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توافق هسته ای هسته ای ایران خارجه چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود