Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@01:30:05 GMT

دعوا با همسر را فقط با یک جمله خاتمه دهید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۰۳۶

دعوا با همسر را فقط با یک جمله خاتمه دهید

جمله ای که دعوا با همسرتان را خاتمه می دهد شاید اینکار در لحظه بحبوحه درگیری کمی سخت باشد اما با گفتن این جملات به همسرتان نشان میدهید که به حرف های او گوش میدهید و درک میکنید که چرا ناراحت هست. تمام این‌ها منجر به ختم بحث و درگیری می‌شود.برترین جملاتی که در حین بحث می‌توانید به کار ببرید: “میفهمم چی میگی” یا “شاید در این مورد حق با تو باشه” و هر جمله ای که به او بفهماند حرف هایش را شنیده اید و نقطه نظر وی را هم در نظر میگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری و بحثهای زناشویی

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه ی زن و شوهرها بحث و درگیری دارند و این کاملا طبیعی و نشاندهنده سالم بودن یک ارتباط هست. در یک ارتباط سالم هیچ راهی برای اجتناب از بحث کردن وجود ندارد. اگر بتوانید هنگام بحث آرامشتان را حفظ کنید تنها با یک جمله میتوانید بحث را از بدترین حالت به برترین حالت برگردانید یا حتی به آن خاتمه بدهید.

جمله ای که دعوا با همسرتان را خاتمه می دهد شاید اینکار در لحظه بحبوحه درگیری کمی سخت باشد اما با گفتن این جملات به همسرتان نشان میدهید که به حرف های او گوش میدهید و درک میکنید که چرا ناراحت هست. تمام این‌ها منجر به ختم بحث و درگیری می‌شود.برترین جملاتی که در حین بحث می‌توانید به کار ببرید: “میفهمم چی میگی” یا “شاید در این مورد حق با تو باشه” و هر جمله ای که به او بفهماند حرف هایش را شنیده اید و نقطه نظر وی را هم در نظر میگیرید.

با به کار بردن این جملات دیگر در بحث ها در نقطه مقابل و بر ضد همسرتان قرار نمی‌گیرید. بلکه نشان میدهید که موضوع بحث برایتان مهم هست و به تمام حرف هایش گوش می‌دهید.به جای ناراحتی کردن این جملات را در درگیری به کار ببرید. شاید اینکار کمی سخت باشد اما اگر کمی از خشونت و مخالفت های تان را کنار بگذارید خیلی سریع تر به بحث ها خاتمه میدهید و کمتر آسیب روحی میبینید.

درگیری و بحثهای زناشویی

فقط گفتن این جملات مهم نیست بلکه نحوه گفتن انها نیز مهم هست.اگر این جملات را با لحن تند و پرخاشگرانه به زبان بیاورید کوچکترین ارزشی نخواهند داشت. گذشته از اینکه بخواهید درگیری را تشنج زدایی کنید ابتدا کمی آرام شوید و نفس عمیقی بکشید. اگر احساس کردید که نمیتوانید اینکار را انجام دهید به همسرتان بفهمانید که از ناراحتی چندان نمیتوانید جوابی بدهید و از گفتن چیزی که بعدها پشیمانی به بار بیاورد پرهیز کنید.

 به گزارش پارس ناز اینکار از آب خوردن هم آسان تر هست. اگر کمی آرام شوید و برای لحظه ای مکث کنید و جوابی ندهید هم از گفتن چیزی که باعث پشیمانی شود جلوگیری کرده اید و هم به خودتان زمان بیشتری برای فکر کردن درمورد موضوع بحث میدهید.وقتی به خودتان زمان بیشتری میدهید ذهن تان آزادتر می‌شود و راحت تر می‌توانید آن درگیری را مدیریت کنید و این هم به نفع شماست و هم به نفع همسرتان.

اگر برایتان سخت هست که در لحظه درگیری سکوت کنید و صبور باشید برای یک لحظه یکی از ویژگی های همسرتان راکه خیلی دوست دارید به یاد بیاورید. وقتی به دلیل خود بیاورید که چرا همسرتان را دوست دارید و چرا با او زندگی می‌کنید دیگر با او نمی جنگید. پس به او بگویید که چرا دوستش دارید. به خصوص در لحظه درگیری تا از به جای درگیری لحظات شادی را برای خود بسازید.

درگیری ها به راحتی باعث ایجاد لحظاتی تلخ و منفی در زندگی می‌شوند. برای جلوگیری از این عواقب منفی سعی کنید راهی برای تحسین همسرتان پیدا کنید. برترین ویژگی هایش را به دلیل بیاورید و به او اجازه بدهید این را بداند که هنوز هم برای او ارزش قائل هستید و دوستش دارید.

منبع: پارس ناز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زندگی مشترک دعوا زناشویی جمله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

به گزارش خبرنگار عصر ایران در ارومیه، پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری خبری در دست نیست ولی   داشتن قمه و چوب های بلند، آن هم به تعداد افراد درگیر و استفاده بی پروا از آنها، چیزی نیست که در یک دعوای شخصی و معمولی خیابانی رخ می دهد. از این رو، این تصاویر تکان دهنده، افکار عمومی را به سمت اراذل و اوباش حرفه ای می برد.

شهر ارومیه که به شهر صلح و مدارا معروف است، از دیدن چنین صحنه هایی شوکه شده است.

 نکته مهم، محل این درگیری است که جزو پرتردد ترین نقاط شهر است. پل قویون که این حادثه در آن رخ داده، 
یکی از تقاطع های اصلی شهر، مسیر بزرگترین تفرجگاه شهر (بند) و همچنین حلقه واسط شمال به جنوب و شرق به غرب ارومیه است. 
درگیری در مجاورت بزرگترین مجتمع های مسکونی ارومیه همچون الهیه، بغدادیان، مساکن مهر گلشهر و دهها برج شانزده طبقه مسکونی که در هر کدام ده‌ها خانواده ساکن هستند رخ داده و تاسف آور این که حادثه در ساعات شلوغ و پرتردد رخ داده است.

در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که برخی خیابان ها در شب های ارومیه تبدیل به محل کورس خودروها شده که بعضا منجر به کشته و مجروح شدن شهروندان شده است. ساعاتی بعد از حادثه قمه کشی در پل قویون، در بلوار امامت نیز کورس خودروها بار دیگر منجر به تصادف و مسدودی معبر شده است.

چند ماه قبل نیز در پی حادثه منجر به فوت بر اثر همین رفتارها، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دستوراتی برای جلوگیری از بروز وقایع مشابه داد که گویا اجرایی نشده است!

این که عده ای به حدی احساس امنیت کنند که با سلاح سرد در وسط یکی از معابر اصلی مرکز استان، این گونه قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کنند یا خیابان ها را تبدیل به پیست های شخصی برای کورس گذاشتن کنند و جان مردم را نادیده بگیرند نکته ای است که از اصل ماجرا مهم تر است و حس عدم امنیت را در میان شهروندان تقویت می کند. 
جا دارد دادگستری و فرماندهی انتظامی استان به طور ویژه این پرونده را دنبال کنند و با شناسایی و مجازات عاملان این واقعه امنیت زدا و رعب آور، امنیت روانی را به شهر بازگردانند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | بازداشت دختران قمه‌کش در بوشهر حمله وحشیانه چند سارق به خودرو ۲۰۶ با قمه (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • فیلم| درگیری بر سر جمع کردن چادرها در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل