Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کریمی گفت: در حال حاضر با وجود ایمنی در بیشتر کشورها شرایط کرونا مطلوب نبوده ولی در ایران شرایط مناسب است‌. در روز یکشنبه هفته گذشته میزان افزایش مراجعه به پنج هزار نفر رسیده که امروز این آمار کاهش پیدا کرده است و میزان بستری به ۳۵٠عدد در روز رسیده است.

به گفته وی علت افزایش میزان مبتلایان این است که در کشورهای همجوارتر بیشتر است و میزان انجام تست ها در ایران بیشتر شده و به همین علت تعداد موارد شناسایی افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان جواب کاذب هم در تست ها افزایش داشته و به همین دلیل آمار کرونا در این هفته زیاد شده بود و شرایط به نظر نمی رسد خطرناک و باعث نگرانی باشد.

در ادامه مردانی متخصص عفونی گفت: مردم از این شرایط خسته شده و نکته مهم این است که کرونا از بین نرفته و نباید ساده انگاری شود. فرانسه یک میلیون مبتلایان مثبت به بیماری کرونا داشته است.

او افزود: اکثر بیماران کسانی بوده که به کشورهای دیگر مسافرت رفته اند. ایران یکی از کشورهای خوب در خصوص بهداشت و درمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو توسط استاد ژاپنی (فیلم) 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند