Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی در مرکز شهر شیکاگو، دو کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.

به نقل از ان بی سی نیوز، پلیس شیکاگو در بیانیه‌ای اعلام کرد: پنج نفری که هدف گلوله قرار گرفتند، نزدیک ساعت ۱:۴۵ بامداد جمعه (به وقت محلی) در حال ترک کردن یک فروشگاه بودند که کسی که آن‌ها در حال جر و بحث با او بودند، اقدام به تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد: کسی که در جریان یک جر و بحث لفظی در بامداد روز جمعه در مرکز شهر اقدام به تیراندازی کرد، دو تن را کشت و سه تن دیگر را زخمی کرد. دو مرد که بیست و چند سال داشتند، در بیمارستان جان باختند. دو مرد دیگر نیز در میان زخمی‌ها هستند. حال زخمی شدگان برابر تازه‌ترین گزارش ها، خوب است. تاکنون هیچکس بازداشت نشده و جزئیات درباره مظنون فعلاً منتشر نشده است. صحنه تیراندازی نزدیک یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی شیکاگو بود.

این تیراندازی در حالی صورت گرفت که خشونت‌های مرگبار در شیکاگو در سال‌های گذشته افزایش یافته است. این حادثه در پی شماری از تیراندازی‌های ابتدای امسال در مرکز شهر شیکاگو رخ داد. از جمله در جریان یکی از آن ها، دو تن کشته و هفت تن در بیرون یک اغذیه فروشی، زخمی شدند. در یک تیراندازی مرگبار دیگر در میلنیوم پارک، یک نوجوان کشته شد.

از سوی دیگر، پلیس گزارش داد که از ابتدای امسال تا کنون، شماری از موارد تیراندازی در شیکاگو رخ داده که در مقایسه با آمار دوره مشابه سال ۲۰۲۱ کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا شهروندان این کشور می توانند آزادانه اقدام به خرید سلاح گرم و حمل آن کنند. تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۵ هزار آمریکایی در خشونت‌های ناشی از سلاح گرم جان خود را از دست دادند. با این وجود، لابی‌های قدرتمند اسلحه سازی در آمریکا مانع از هرگونه اعمال محدودیت در فروش سلاح در این کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس