Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:19:30 GMT

پیش بینی برداشت ۱۰۰۰ تن محصول گوجه فرنگی در چرداول

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۳۸۸

پیش بینی برداشت ۱۰۰۰ تن محصول گوجه فرنگی در چرداول

سهراب پسندیده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برداشت محصول گوجه فرنگی در شهرستان چرداول آغاز شده است، افزایش عملکرد و بالا بودن کیفیت از مزیت‌های تولید گوجه فرنگی در زمین‌های کشاورزی این شهرستان است.

وی افزود: محصول تولیدی به دلیل کیفیت و ماندگاری بیشتر به استان‌های همجوار و تهران عرضه می‌شود، استقبال کشاورزان در سال جاری برای کاشت گوجه فرنگی بیشتر از سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسندیده ادامه داد: امسال ۳۴ هکتار از اراضی شهرستان به کشت گوجه فرنگی اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود از این میزان سطح حدود یک هزار تن محصول گوجه فرنگی برداشت شود.

وی گفت: برداشت این محصول در سطح مزارع شهرستان چرداول از ابتدای تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

کد خبر 5528197

منبع: مهر

کلیدواژه: گوجه فرنگی ایلام شهرستان چرداول بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله هرمزگان مشهد کنکور خراسان رضوی ویروس کرونا زمین لرزه کنکور سراسری اردبیل ایلام آمار کرونا سنندج گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی