Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ظاهرا لیگ بیست‌ودوم از میانه‌های مرداد آغاز خواهد شد و یک هفته پیش از آن هم قرار است سوپرجام برگزار شود؛ مسابقه‌ای بین استقلال به‌عنوان قهرمان لیگ و نساجی که برنده جام حذفی شد. طبق معمول زمزمه‌هایی در مورد احتمال لغو یا تعویق این مسابقه وجود دارد، اما اگر همه‌چیز سر جای خودش باقی بماند، این دیدار می‌تواند بهترین شروع برای فصل جدید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذابیت مضاعف این مسابقه اما به حضور دار و دسته پرسپولیسی‌ها در نساجی مربوط می‌شود.

حمید مطهری به‌عنوان سرمربی جدید تیم مازندرانی برگزیده شده و فعلا علی شجاعی و محمد شریفی، ۲ بازیکن سابق پرسپولیس را با خودش به نساجی برده است. طبیعتا این مسئله، سوپرجام را جذاب‌تر می‌کند. گروهی از هواداران استقلال در ماه‌های گذشته خیلی به حمید مطهری طعنه زدند و سر به سرش گذاشتند. با این حال مطهری امروز در موقعیتی قرار گرفته که می‌تواند یک جام را از این تیم بگیرد. علی شجاعی هم در جریان پیروزی پرسپولیس در دربی تهران با تنها گل عیسی آل‌کثیر، در آخرین ثانیه بازی یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و البته بعد از آن چیزی حدود ۲۰۰ مصاحبه در مورد آن صحنه انجام داد! خلاصه که تقابل این دو تیم حسابی دیدنی است.

کد خبر 687490 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه نساجی مازندران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه نساجی مازندران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس