Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@13:20:51 GMT

سنندج/ سه کشته در واژگونی یک دستگاه تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۷۴۹

سنندج/ سه کشته در واژگونی یک دستگاه تراکتور

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از محورهای روستایی این شهرستان باعث کشته شدن سه تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

حسن زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اعضای یک خانواده در روستای هرسین بخش مرکزی شهرستان سروآباد که برای جمع آوری علوفه و برداشت گندم به مراتع رفته بودند عصر جمعه در حین برگشت دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه تراکتور کشاورزی این خانواده واژگون و موجب کشته شدن سه نفر از اعضای این خانواده پنج نفره شد.

فرماندار سروآباد یادآور شد: هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب ۶۵، ۴۵ و ۲۴ سال سن داشتند و ۲ نفر دیگر که یک مرد ۴۰ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان از این حادثه، بلافاصله اورژانس ۱۱۵ همراه با آمبولانس جمعیت هلال احمر سروآباد و همچنین فوریت های پزشکی مستقر در روستای نگل بخش کلاترزان سنندج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از فوت شدگان که در دم جان خود را از دست داده بودند توسط آمبولانس هلال احمر به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند و یک نفر دیگر حین انتقال به بیمارستان سنندج متاسفانه جان خود را از دست داد.

زارعی یادآور شد:‌ حال یکی از مصدومان که وخیم گزارش شد با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل و مصدوم دیگر نیز با آمبولانس به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

وی با تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به مردم روستای هرسین افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

تماشاخانه اختلاس و فساد به غارت از سفره مردم رسید/ حالا معلوم شد چرا مرغ یک‌دفعه گران شد؟ (فیلم) ببینید| هواپیمای 5000 نفره، مجهز به رستوران، مرکز خرید، استخر و باشگاه فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت