Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر رحیمی گفت : پارسال ۱۳ درصد مدال‌های مسابقات کشوری توسط ورزشکاران کرمانشاهی کسب شده است، ورزشکاران استان کرمانشاه در پارسال ۶۲ مدال را برای استان کرمانشاه کسب کردند که بر اساس بررسی‌ها معادل ماهیانه ۶ مدال بوده است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ۶۹ تیم ورزشی استان کرمانشاه در لیگ‌های ورزشی کشور حضور دارند در برخی از رشته‌ها مانند فوتبال به دلیل نداشتن اسپانسر مالی مشکلاتی وجود دارد که می‌توان دلیل عدم موفقیت این تیم ورزشی تلقی شود، اما در این راستا نیز تلاش‌های لازم برای پیشرفت آن‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال توسط یکی از اسپانسر‌های استان کرمانشاه ۱۵ قطعه زمین چمن مصنوعی به مبلغ حدود ۱۶ میلیارد تومان در مناطق محروم و حاشیه نشین استان کرمانشاه احداث شد.

پروژه‌های جدید در حوزه ورزش نهایتاً تا ۴۵ روز آینده به بهره برداری خواهند رسید که این پروژه‌ها شامل احداث دیواره صخره نوردی، کانوپولو، اسکیت، تنیس‌های خاکی، پیست دوچرخه‌سواری و میدان سوارکاری است.

در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اعتبارات بسیار خوبی در بخش ورزش استان درخواست و مصوب شده که در صورت تحقق شاهد تحولات بسیاری در ورزش استان کرمانشاه خواهیم بود و آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات در سطح ملی و جهانی فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اعتبارات خوبی که در سفر رئیس جمهور برای ساخت سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک در نظر گرفته شده، اشاره کرد و گفت: اعتباراتی به منظور تکمیل مجموعه کوثر و دهکده المپیک کرمانشاه مصوب شده که به دنبال اجرای طرح و برنامه‌های مربوطه هستیم.

طی یک ماه تا ۴۵ روز پیش رو زمین چمن شهرستان هرسین اتمام و آماده بهره برداری خواهد بود و در صورت تخصیص اعتبار کرمانشاه آمادگی برگزاری مسابقات ملی و جهانی را دارا است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های کشوری مسابقات کشوری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!