Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:49:51 GMT

نفت مسجد سلیمان سراغ یک گلر جدید رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۵۷۰

نفت مسجد سلیمان سراغ یک گلر جدید رفت

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی مسعود پورمحمد از نفت مسجدسلیمان مسئولان و سرمربی این تیم تصمیم به جذب یک دروازه بان گرفتند.
سعید جلالی راد تازه‌ترین خرید نفتی ها به شمار می رود.این دروازه بان سال گذشته در شهرخودرو حضور داشت ولی مصدومیت به او اجازه بازی نداد.
در حالی که علی محسن زاده دروازه بان فیکس فصل گذشته نفت مسجدسلیمان از این تیم خداحافظی کرده گویا قرارداد دارد و قرار شده طی جلسه تکمیلی که فردا برگزار می شود او دوباره به تیم خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است شاگردان رضا مهاجری تمرینات پیش فصل را از فردا و در تهران استارت خواهند زد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در آستانه بازی رفت با رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد. این مربی اسپانیایی کمی پس از فرود هواپیمای تیمش در رم به سالن کنفرانس خبری رفت تا در مورد بازی حساس فردا صحبت کند.

ژابی آلونسو گفت:"ما می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها کمی سبک خود را تغییر داده‌اند اما ما برای یک نیمه نهایی دشوار آماده‌‌ایم. آن‌ها در دوره‌های قبل مسابقات نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال سفری عالی در اروپا داشته‌اند."

هدف رسیدن به فینال؟

برای اینکه بتوانیم دوباره اینجا باشیم از ابتدای رقابت‌های می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود و این درد را تا حدی نگه داشتیم که آن را به قدرت تبدیل کنیم.

تغییرات رم؟

رم خیلی تغییر کرده، آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند، فردا ما واقعا انتظار یک بازی فشرده را خواهیم داشت. ما فهمیدیم که سال گذشته یک فرصت منحصر به فرد داشتیم، پیشرفت تیم عالی بود. ما آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. تشنه این جام هستیم، فقط می‌توانیم از سال گذشته درس بگیریم، ببینیم چطور پیش می‌رود. فردا چالش بزرگی داریم اما هیچ ربطی به سال گذشته ندارد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید