Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایان یافتن مرحله جستجو در بندرخمیر و بندرلنگه گفت: قرار است اقلامی شامل چادر، موکت، اقلام زیستی و بسته‌های غذایی از طریق تهران به محل حادثه ارسال شود. - اخبار اجتماعی -

مهدی ولی‌پور؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وقوع زلزله 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 ریشتری بندر خمیر و لنگه در ساعت 2 بامداد اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و اقدامات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به پایان یافتن مرحله جستجو در محل حادثه خاطر‌نشان کرد: در ساعت 7 صبح امروز، مرحله جستجو به پایان رسیده و هم‌اکنون فرآیند اسکان اضطراری در حال انجام است.

ولی‌پور با اشاره به ارسال کمک‌های ستاد مرکزی به محل حادثه به آسیب‌دیدگان تصریح کرد: قرار است اقلامی شامل چادر، موکت، اقلام زیستی و بسته‌های غذایی از طریق تهران به محل حادثه ارسال شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین به‌ آمادگی استان‌های معین برای امدادرسانی و کمک به آسیب‌‌دیدگان در این زلزله خاطر‌نشان کرد: استان‌های فارس، بوشهر و کرمان به عنوان استان‌های معین آماده هستند و در صورت نیاز نیروهای خود را به محل حادثه اعزام خواهند کرد.

برق‌دار شدن پست های فوق توزیع مناطق زلزله‌زده هرمزگان/ برق 25 روستا قطع است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین مصوب و اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند. - اخبار استانها -

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، در واکنش به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری گفت: چند استانی شدن تهران، بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجراست.

وی افزود: با توجه به آخرین اخبار در جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولان ذی‌ربط می‌توانم بگویم که اگر استان شرقی به مرکزیت ورامین اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم‌بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان معتقدند در حال حاضر توان‌زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

رامین تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و باید توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی