Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه اندوهبار درگذشت تعدادی از تلاش گران عرصه تولید استان بر اثر حادثه آتش سوزی یکی از واحدهای شهرک صنعتی شکوهیه موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده، برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان محترم صبر جزیل و برای مصدومان این حادثه تلخ سلامتی و بهبودی کامل را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً آنچه می‌تواند التیام و تسکینی بر آلام خانواده‌های داغدیده باشد، بررسی دقیق علل حادثه و رسیدگی فوری به قصور و تقصیر احتمالی می‌باشد.

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان مسئول کمیته ویژه تحقیق، مسئولیت دارد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، ضمن پیگیری روند درمان مجروحان، دلایل بروز این حادثه ناگوار و وجود هر گونه سهل انگاری احتمالی را گزارش نمایند.

بی گمان این عزیزان مصداق واقعی "الکاد لعیاله کالمجاهد فی سبیل‌الله" بودند و امیدوارم با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ایمنی لازم، دیگر شاهد بروز چنین وقایع غمباری در واحدهای تولیدی استان نباشیم.

کد خبر 5528356

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قم قم آتش سوزی بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان خطبه های نماز جمعه کنکور خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا زمین لرزه کنکور سراسری ایلام اردبیل آمار کرونا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت