Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم حاجی مزدارانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اصلاح و بهینه سازی ۲۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده برق و تبدیل آن به شبکه خودنگهدار با ورود اولین محموله کابل به شهرستان ورامین آغاز شد و طی ۲ روز، حدود ۱۱ کیلومتر از شبکه سیمی فرسوده در مناطقی مانند روغنکشی، چاله‌شنی، بویه زاده، و مرکز ورامین تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کاهش تلفات برق شهرستان در دست اجرا است.
رئیس منطقه برق ورامین افزود: اجرای کامل این طرح ۶ ماه طول می‌کشد که با توجه به توان شرکت پیمانکار تلاش می‌شود تا زودتر از زمان تعیین شده، کار تعویض شبکه سیمی فرسوده به اتمام رسد.
این مسئول اضافه کرد: شهرستان ورامین از ۲ هزار و ۶۵۰ کیلومتر شبکه برق برخوردار است که از این مقدار، یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر فشار ضعیف می‌باشد.
مزدارانی همچنین نصب یک دستگاه ترانس در منطقه هوانیروز ورامین خبر داد و یادآو ر شد: پیرو درخواست مکرر مردمی مبنی بر رفع ضعف ولتاژ در محله هوانیروز، منطقه برق ورامین با نصب یک دستگاه ترانس و احداث ۳۰۰ متر شبکه جدید ، این مشکل را برطرف کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهراتن واقع شده است.
ورامین بیش از ۱۹۰ هزار مشترک برق خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد.

برچسب‌ها انرژی برق ورامین شركت توزيع نيروی برق تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق ورامین شركت توزيع نيروی برق تهران انرژی برق ورامین شركت توزيع نيروی برق تهران شبکه سیمی فرسوده کیلومتر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان