Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی، درباره مجوز حضور دو نماینده ایران در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در آمریکا اظهار داشت: این رقابت‌ها از روز 24 تیر ماه آغاز خواهد شد و مهدی پیرجهان و احسان حدادی نمایندگان کشورمان در آن خواهند بود. پیرجهان از طریق رنکینگ و قرار گرفتن در بین 40 دونده برتر ماده خود (دوی 400 متر با مانع) سهمیه‌دار شد و حدادی نیز با دعوت فدراسیون جهانی به سهمیه پیکارهای جهانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی نفر 33 رنکینگ جهانی است و در این مسابقات نیز تا نفر سی‌ودوم می‌توانستد شرکت کنند، اما با توجه به اینکه چند ورزشکار غیبت خواهند داشت، بر همین اساس حدادی سهمیه را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: حضور اعضای تیم بستگی به صدور ویزا دارد. فدراسیون جهانی به سفارت آمریکا در ارمنستان نامه زده بود و اعضای تیم ما برای پیگیری کارها باید به آنجا می‌رفتند که این اتفاق رخ داد. حالا باید منتظر ویزا بمانیم و ببینیم چه زمانی صادر می‌شود.

فردین‌پور عنوان کرد: فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران دعوت کرده است تا از بین رئیس یا دبیر فدراسیون، یکی از آنها در جلساتی که در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. بر همین اساس نیز مقدمات کار انجام شده و فقط صدور ویزا مانده است.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در پاسخ به این سؤال که آیا حدادی تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا خواهد ماند یا به ایران بازمی‌گردد، گفت: هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در آنجا به تمریناتش ادامه خواهد داد و از همان شهر محل تمریناتش به شهر محل برگزاری مسابقات می‌رود.

 حدادی روز 28 خرداد برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای و حضور در چند مسابقه به آمریکا رفته است. او طی روزهای گذشته و از زمان حضورش در آمریکا، هنوز در هیچ رقابتی شرکت نکرده است. مرحله مقدماتی مسابقات پرتاب دیسک پیکارهای جهانی روز 26 تیر برگزار می‌شود و فینال آن روز 28 تیر به انجام خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور احسان حدادی پرتاب دیسک قهرمانی جهان حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵