Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله اکبری نژاد در آیینی با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی و قشر‌های مختلف مردم به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس جویم معرفی شد.

اکبری نژاد پیش از این فرماندار استهبان بود که هم اینک نامش به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس جویم در تاریخ این شهرستان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس در این آیین گفت: رویکرد و راهبرد دولت سیزدهم و مهمترین شاخص و ویژگی‌های بارزآن بر عدالت محوری و مردمی بودن استوار است.

محمد هادی ایمانیه گفت: سایر مناطق و بخش‌های دیگر در استان فارس و به ویژه خطه جنوب مطمئن باشند که چنانچه شرایط لازم را برای ارتقا داشته باشند، مجموعه استانداری با تمام توان پیگیری خواهد کرد.

او گفت: حضور پنج فرماندار جنوبی فارس در آیین معارفه فرماندار شهرستان تازه تاسیس جویم و حضور جمعی از هنرمندان و اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان و دیگر مناطق نشانه هماهنگی و ویژگی بارز این خطه یعنی وحدت به عنوان نماد اصلی و شاخص این خطه است.

استاندار فارس گفت: منطقه جنوب فارس همواره نمادی از وحدت و دیانت و سخاوت و الگوی تمام عیار از وحدت بین شیعه و سنی است.

ایمانیه گفت: ارتقای شهرستان جویم و بسیاری از توفیق‌ها و اقدامات مهم در حوزه‌های خطه جنوب هم در سایه همین وحدت و همراهی همیشگی مردم با نظام، انقلاب ارزشمند رقم خورده است.

استاندار فارس گفت: باید این ارتقای سیاسی نخستین راه برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان تازه تاسیس جویم و همه مناطق جنوبی استان باشد.

امام جمعه شهر جویم هم در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان جویم گفت: ارتقای بخش جویم به شهرستان بهترین هدیه دولت سیزدهم به مردم خونگرم و قدرشناس این خطه بوده است.

حجت الاسلام اسماعیل احمدی گفت: باید از همه کسانی که در شهرستان شدن جویم به ویژه استاندار فارس، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های پنج گانه جنوب فارس، مجموعه وزارت کشور که برای تحقق آرزوی دیرینه و ۸۴ ساله مردم این دیار نقش داشتند قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های پنج گانه لارستان، خنج، اوز، گراش و جویم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان شدن جویم پاسخ همدلی‌ها، مودت و پای کار بودن مردم و مسئولان این خطه بود.

حسین حسین زاده گفت: مردم جویم با اخلاص و همدل و هماهنگ با مسئولان و نخبگان و دلسوزان این منطقه خواستند و این آرزوی دیرینه آن‌ها هم محقق شد.

در پی تصویب و ابلاغ دستورالعمل هیات دولت برای ارتقای بخش جویم لارستان به شهرستان و با اضافه شدن جویم به شهرستان، تعداد شهرستان‌های استان فارس به ۳۷شهرستان افزایش یافت.

پیش از این، جویم بزرگ‌ترین بخش استان فارس و یکی از توابع شهرستان لارستان در جنوب شرقی استان فارس بود.

فاصله شهر جویم تا لار مرکز شهرستان لارستان و شیراز به ترتیب ۱۱۰ و ۲۵۰ کیلومتر است.

استان فارس چهارمین استان کشور از نظر وسعت و جمعیت، پیش از این در تقسیمات کشوری شامل ۳۶ شهرستان بود که با تصویب شکل گیری شهرستان جویم در هیات وزیران، شمار شهرستان‌های این استان به ۳۷ شهرستان افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز