Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای اداری اظهار داشت: استان ایلام در زمینه راهسازی به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و امروز از شمال تا جنوب استان ماشین آلات راهسازی مشغول کار هستند و تحولی در زمینه راهسازی به‌وجود آمده است.

وی بیان کرد: برای اینکه استان را متحول کنیم لازمه آن این است که سرمایه گذاران کشور در استان حضور یافته و امروز یکی از مهم ترین موضوعات ما اشتغال و سفره مردم است و همه در این زمینه با وحدت رویه شریک هستیم و این ظرفیت در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: مجموعه استانداری با یک هماهنگی و هدفمندی، در راستای توسعه استان با هم همراه هستند، ۳۲ سفر شهرستانی در مدت هفت ماه گذشته از نقاط مختلف استان ایلام با حضور همه مدیران استانی انجام شده که علاوه بر پروژه های عمرانی و خدماتی با مردم از نزدیک دیدار و ملاقات شده است.

بهرام نیا  یادآور شد: کنگره بزرگ اربعین و پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، معیشت و سفره مردم و ایجاد اشتغال و مسکن ملی چهار اولویت اصلی استان است و تلاش می شود که در این زمینه کارهای بزرگی انجام شود.

وی افزود: استان ایلام دارای ۶۰۰ هزار نفر جمعیت است اما از قافله توسعه استان عقب افتاده است و در دوران هشت سال دفاع و هشت سال هم برای سازندگی بعد از جنگ از توسعه استان های کشور عقب افتاده ایم،

استاندار ایلام ادامه داد: امروز اگر برخی از خلاها را در استان می بینم به واسطه همین ۱۶ سال عقب ماندگی است، امروز به به برکت دولت کار و کرامت که مبنای آن بر محور عدالت و عدالت محوری است، استان ایلام از شمال تا جنوب به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

بهرام نیا با بیان اینکه دومین سفر ریاست جمهوری به استان ایلام داشتند که مصوبات بسیار خوبی در راستای توسعه استان و ره‌آوردهای بزرگی داشته است، تاکید کرد: در همه حوزه ها این سفر تأثیرگذار بود، احداث پارک پروپیلن که نود و دو کارخانه به همراه دارد که حدود چهار هزار شغل به صورت مستقیم به ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل فرمودند که حوزه و روحانیت مانند خونی است که در سراسر جامعه در حرکت و جاری است، اظهار کرد: استان ایلام دارای مردمی متدین غیور و شجاع و ایثارگر دارد، از مصادیق آن سه هزار شهید والا و مقدسی که برای اعتلای دین و قرآن و عزت و افتخار کشور در این سرزمین ساری و جاری کردند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی مهران سرافراز اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند ‌و در مقابل توپ و تانک دشمن بعثی ایستادند و مهران را آزادکردند.

وی افزود: مردم سرزمین ما با ارتش و سپاه با نگاه ولایت محوری در گرمای ۵۲ درجه با وحدت کلمه و نبود امکانات بر دل سیاه دشمن حمله بردند و پاره تن ایران مهران را ظرف چند روز آزاد کردند و در این حوزه شش هزار تقدیم آرمان های امام راحل و عزت و احیای اسلام شد.

برچسب‌ها ایلام حسن بهرام نیا اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام حسن بهرام نیا اربعین ایلام حسن بهرام نیا اربعین استان ایلام توسعه استان بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام