Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسن پور،  افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، سنگین شدن جرایم مالی، تعطیلی، نصب بنر تخلف برای اجرای حکم را ناظر به شرایط جامعه برشمرد و بر لزوم صیانت از حقوق مردم، برخورد قاطع و موثر با متخلفان و دیگر عوامل بی ثباتی بازار تاکید کرد.

تعزیرات حکومتی استان از ۲۵ خرداد تا ۸ تیرماه  با گشت‌های مشترک به صورت مضاعف بر عملکرد واحد‌های صنفی در سطح استان نظارت کردند و طی آن تعداد ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در قزوین، تاکستان، بویین زهرا، البرز و آبیک را پلمب و جزای نقدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  ۷۱ واحد صنفی استنکاف کننده از اجرای حکم را تعطیل و برای نصب پلاکارد اقدام شد.

 بیشترین واحد‌های متخلف پلمب شده مربوط به نانوایی، خواربار، پروتئینی و مهمترین واحد‌های تعطیل شده شامل؛ بنکداری، فروش مرغ، تخم مرغ و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

 تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است و در رویکرد جدید با توجه به انتظار مردم در برخورد عملی و موثر با سوء استفاده کنندگان از شرایط جامعه، این طرح به صورت مستمر تا رسیدن به وضعیت پایدار بر بازار در سطح استان اجرا، با متخلفان و عوامل بی ثباتی بازار نظیر؛ احتکار، گران فروشی، اختفای کالای مورد نیاز مردم  برخورد قاطعی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پلمب کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب