Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:39:20 GMT

قطعی برق در ۴۲ اداره استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۸۴۱

قطعی برق در ۴۲ اداره استان اردبیل

حسین قدیمی گفت: برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق و نیز تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و با توجه به افزایش مصرف برق ادارات استان در مرحله اول تذکر داده شد و در مرحله بعد برق 42 اداره پرمصرف قطع شد و با اخذ تعهد سعی می‌کنیم مصرف برق ادارات را کاهش داده و به کم‌ترین میزان برسانیم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید: رصد و پایش دقیق مصرف برق در ادارات و کاهش مصرف در این مجموعه‌ها ما را مجاب کرده که شناسایی ادارات پرمصرف نیز انجام یابد و با توجه به این که سقف مصرف برق ادارات کمتر از 5 مگاوات تعریف شده درصدد هستیم در کنار تغییر ساعات ادارات مصرف را تعدیل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، رصد و پایش روزانه از ادارات پرمصرف از 15 خرداد آغاز شده و در صورتی که به تعهدات داده شده عمل نشود قطعی دائمی اعمال خواهد شد که به همین منظور نصب کنتورهای هوشمند در ادارات مصرف برق آن‌ها رصد می‌شود و درصدد هستیم مصرف برق ادارات را مد نظر قرار داده و مصرف در حیطه میانگین مصرفی باشد.

قدیمی گفت: بسته‌های تشویقی برای مشترکان خانگی ارائه می‌شود به طوری که در ازای هر کیلووات کاهش مصرف پاداش اعمال می‌شود و از همین ماه اعمال خواهد شد که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید: با رعایت الگوهای مصرف قطعی برق در استان نخواهیم داشت و کسانی که به رعایت الگوهای مصرف بی‌توجه باشند به عنوان مشترکان پرمصرف تلقی می‌شود و ارقام سنگینی در قبض بی‌توجه‌ها اعمال خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش مصرف برق شناسایی ادارات پرمصرف تغییر ساعات ادارات نصب کنتورهای هوشمند در ادارات مصرف برق ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بدهکاران گاز یا پرمصرف‌های انرژی مشترکین صنعتی بزرگ، مصرف گاز زیادی در دوره قرائت دارند که با توجه به این مصرف گاز بهای بالایی دارند که بیش از ۱۳ همت میزان مصرف صنایع بزرگ کشور است که اگر یک دوره قرائت خود را پرداخت نکنند عملاً ۱۳ همت عقب افتاده و مجموع مطالبات دولت از آنها اگر سه ماه طول بکشد مبالغ بسیار هنگفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقدامات توسعه‌ای کشور و هدفمندی یارانه‌ها، عدم پرداخت گاز بها تبعات زیادی دارد که باید به موقع پرداخت کنند تا دولت از منابع به خوبی استفاده کند.

رحمانی بیان کرد: بزرگترین بدهکاران صنایع پتروشیمی، بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه رادیویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ میلیون و ۷۰۰ مشترک خانگی داریم این مقدار مصرف، فقط به صنایع برمی گردد که به صورت دوره‌ای کمیته‌ای تشکیل شده تا با برگزاری جلسات مربوطه پرداخت بدهی‌ها انجام پذیرد.

کد خبر 6095639

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب