Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای پاشایی در جلسه ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: از روند عملکرد برخی مسئولان ادارات در این زمینه راضی نبوده و تذکرات لازم را به آنان برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز داده ام.

برقراری گشت‌های مشترک بازرسی مستمر، موثر و استفاده از افراد سالم به منظور جلوگیری از تبانی با متخلفان، راهکار‌هایی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وظیفه من به عنوان فرماندار شهرستان، مطالبه گری بیشتر به منظور کاهش آمار تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان بوده و به طور قاطعانه به این وظیفه عمل می‌کنم.

مجموعه فرمانداری با همکاری دادگستری و دادستان، نیروی انتظامی و ادارات مربوطه شهرستان برای مقابله با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز عزم جدی داشته و نسبت به اجرای قانون با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

همه مدیران موظف هستند نسبت به صدور مجوز‌های ساخت و ساز‌ها نظارت ویژه‌ای داشته باشند و اگر مسئولی بدون بررسی اقدام به صورت مجوز کند و نتیجه آن باعث ساخت و ساز غیرمجاز باشد، پاسخگو خواهد بود.

 در خصوص نظارت بر ساخت و ساز‌های شهرستان نباید غفلت و سهل انگاری صورت گیرد، زیرا تبعات بدی به دنبال دارد.

وی با اشاره به عزم جدی دولت در مبارزه با فساد و همچنین ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: با مسببان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز‌های غیرمجاز تبعات اجتماعی فراوانی دارد گفت: مدیران شهری و روستایی ناظران اصلی ساخت و ساز‌ها در شهر و روستا هستند و سهل انگاری از سوی آن‌ها پذیرفتنی نبوده و دست متخلفان و زمین خواران را باید قطع کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز فرماندار بستان آباد ساخت و ساز های غیرمجاز ساخت و ساز های غیر ساخت و ساز غیر غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد