Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان بلند پایه حزب محافظه کار نخست وزیر انگلیس پس از افشای رسوایی جنسی از سمت خود کناره گیری کرد تا شرایط دشوارتری را برای جانسون در زنجیره رسوایی‌های مداوم ایجاد کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از "ان تی وی" آلمان، رسوایی های نقض قواعد کرونایی در داونینگ استریت و تجاوز جنسی ماه هاست که شرایط بحرانی را برای دولت انگلیس ایجاد کرده و لندن مدتهاست با این چالش ها دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یک رسوایی جنسی بار دیگر بر دولت محافظه کار بریتانیا سنگینی می کند. کریس پینچر، معاون رئیس حزب محافظه کار و مسئول نظارت بر عملکرد نمایندگان محافظه کار در پارلمان این کشور استعفای خود را به دلیل آزار و اذیت جنسی ارائه کرده است.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی، این مرد 52 ساله در یک باشگاه خصوصی لندن دو مرد از جمله یکی از نمایندگان مجلس را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. آنها سپس به رهبری حزب محافظه کار شکایت کردند.

پینچر در نامه استعفای خود گفت که در حادثه چهارشنبه شب بیش از حد مشروب خورده بوده است. وی به دلیل این اقدام عذرخواهی کرد.

این دومین باری است که آقای پینچر 52 ساله مجبور می‌شود از سمت خود استعفا کند. او در نوامبر 2017 هم در پی شکایتی مبنی بر تایید ناخواسته رای الکس استوری، قایقران سابق المپیک و کاندیدای محافظه کار، از سمت خود استعفا کرده بود.

سخنگوی بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفت که نخست‌وزیر استعفای وی را پذیرفته و فکر می‌کند این استعفا اقدام درستی بوده است. وی تاکید کرد که چنین رفتاری غیرقابل قبول است و جانسون از شکایت افراد آسیب دیده حمایت می کند. این در حالی است که نخست وزیر هم اکنون تحت فشار یک سری رسوایی های دیگر هم قرار دارد.

در حالی که پینچر از سمت معاون رئیس حزب کناره گیری می کند، او قصد دارد همچنان نماینده مجلس باقی بماند. اپوزیسیون انتقاد شدیدی به این مسئله وارد کرده اند. آنجلا راینر، معاون رئیس‌ حزب کارگر در توییتر نوشت: جانسون باید توضیح دهد که چرا پینچر می تواند نماینده حزب محافظه کار بماند. راینر این انتقاد را وارد کرد که استانداردهای اخلاقی در دولت جانسون کاملاً از بین رفته است و حزب محافظه کار در کثافت و رسوایی های عمیق فرو رفته است.

حزب حاکم انگلیس در ماه های اخیر با یک رشته رسوایی های جنسی مواجه شده است. در اواسط ماه مه، یک نماینده مجلس به ظن تجاوز به عنف به طور موقت بازداشت شد. همچنین در ماه مه، یک نماینده سابق حزب محافظه کار به دلیل آزار جنسی یک خردسال به یک سال و نیم زندان محکوم شد. اواخر آوریل هم یکی از نمایندگان مجلس پس از تماشای فیلم های پورن با تلفن همراه خود در مجلس استعفا داد.

رای اکثریت مجلس عوام انگلیس به لایحه بحث برانگیز تغییر پروتکل ایرلند شمالی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس حزب محافظه کار نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم