Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:47:53 GMT

برنامه‌های شهرداری ساری برای جذب سرمایه‌گذار

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۲۰۴

برنامه‌های شهرداری ساری برای جذب سرمایه‌گذار

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشاکت‌های مردمی شهرداری ساری از برنامه‌های این سازمان برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نجاتی جوارمی در نخستین جلسه هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ساری، اظهار کرد: اعتمادسازی و باورآفرینی برای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف، تسهیل در روند مشارکت‌های عمومی و برقراری یک ساختار منسجم برای فعالیت‌های سازمان در تمام سطوح اقتصادی مورد توجه شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌هایی جهت مشارکت سرمایه‌گذاران در بوستان ملل، حاشیه پارکینگ روشن خیابان قارن، روبه‌روی مسجد محمد رسول الله کمربندی شرقی تعریف شده است که می‌تواند یک مشارکت دوسویه و انتفاع متقابل برای شهرداری و سرمایه‌گذار را به همراه داشته باشد.

حسن کلانتری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری و رئیس هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیریت شهری ساری برای سرمایه‌گذاری و جذب منابع مالی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان اتفاق نظر دارند، تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با وحدت رویه و تلاش‌های مؤثر، مسیرهای جدید و مناسبی برای جذب سرمایه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری‌ها و ضرورت استفاده از منابع درآمدی جدید جهت تأمین نیازهای عموم شهروندان، تأسیس و فعالیت سازمان سرمایه‌گذاری می‌تواند اهداف مدیران امر و نیازهای عمومی شهروندان را محقق کند.

رئیس هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ساری گفت: استفاده از یک نظام قانونمند و اثرگذار برای جلب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش رو کارکنان سازمان است.

کد خبر 585388

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری شهرداري ساري شورای شهر ساری شهردار ساری شهرهاي ايران خدمات شهري شهرداري ساري پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان سرمایه گذاری سرمایه گذاری شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند