Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@05:51:30 GMT

خبر جدید از احتمال تغییر فهرست یارانه‌بگیران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۴۷۷

خبر جدید از احتمال تغییر فهرست یارانه‌بگیران


به گزارش تابناک به نقل از تجارت‌نیوز، ۹ دهک درآمدی که مشمول دریافت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی هستند، بیستم این ماه هم می‌توانند همچون اردیبهشت، منتظر دریافت مبلغ یارانه باشند. اما همچنان این پرسش مطرح است که تکلیف جاماندگان و معترضان چه می‌شود؟

جاماندگان کسانی هستند که تاکنون یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند و از ابتدا مشمول نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان به افرادی گفته می‌شود که در دوره‌های پیشین مبلغ ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند اما با دهک‌بندی جدید، از فهرست یارانه‌بگیران ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی حذف شدند.

زمان تعیین تکلیف جاماندگان
جدیدترین پیگیری‌ها نشان می‌دهد، قرار است تا بیستم این ماه، وضعیت آنها از این لحاظ که آیا مشمول دریافت یارانه هستند یا خیر مشخص شود. اگر پاسخ مثبت بود، اسامی این افراد به فهرست یارانه‌بگیران اضافه می‌شود و آنها از دوره بعدی می‌توانند بر اساس دهک‌بندی، مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

همچنین در صورت اضافه شدن نام این افراد به لیست، مابه‌التفاوت اردیبهشت به بعد هم به آنها تعلق می‌گیرد.

زمان برداشت یارانه معترضان
اواسط خرداد مبلغی به حساب معترضان واریز شد اما هنوز قابل برداشت نیست. هنوز هیچ کدام از مقامات سازمان هدفمندی یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمان دقیق قابل برداشت شدن این مبلغ را اعلام نکرده‌اند. برخی می‌گویند بررسی اعتراضات ثبت شده در وزارت کار همچنان ادامه دارد و این روند با توجه به استعفای وزیر کار طولانی شده است.

اما رئیس‌جمهور در برنامه زنده تلویزیونی خود تاکید کرد که تکلیف این گروه از معترضان باید زودتر مشخص شود. او گفت جالب نیست که مرحله سوم هم واریز شود اما این گروه هنوز منتظر باشند و بگوییم اطلاعات آنها در حال بررسی است.

یارانه تیر قرار است بیستم واریز شود. اگر قرار باشد معترضان هم تعیین تکلیف شوند، باید منتظر بود که نتایح بررسی‌ها ظرف هفته آینده اعلام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور دهک یارانه نقدی یارانه بگیران حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی