Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:17:06 GMT

جواز دفن پنج متوفی زلزله هرمزگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۵۲۵

جواز دفن پنج متوفی زلزله هرمزگان صادر شد

تعداد تلفات زلزله هرمزگان تا این لحظه پنج نفر اعلام شده که مراحل معاینه و صدور جواز دفن آنان توسط تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان انجام و پیکرها تحویل بستگان شد.

به گزارش برنا ؛ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با توجه به نقش پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث دسته جمعی، علی رغم تعداد محدود فوتی های این زلزله، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان صبح امروز به بندرخمیر اعزام شدند تا نسبت به شناسایی و صدور جواز دفن پیکرهای کشف شده در این حادثه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش تعداد تلفات زلزله بندرخمیر تا این لحظه پنج نفر اعلام شده که مراحل معاینه و صدور جواز دفن آنان توسط تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان انجام و پیکرها تحویل بستگان شد.

اسامی قربانیان این حادثه به شرح زیر است:

مریم دهنوکوشکی

امیر محمدی

صابر رحیمی

عبدالله صحراگرد

آسیه بشوش

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله پزشکی قانونی جواز دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت