Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 22 از اجرای 27 هزار متر مربع اصلاح هندسی معابر این محدوده از شهر تهران در 9 ماه اخیر خبر داد و گفت: اجرای این اصلاحات هندسی ، کمک بسزایی به روان سازی تردد خودرو‌ها و ایمن سازی محوری خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه که به همراه سیدفرهاداصلاح هندسی 27 هزار متر مربع از معابر منطقه 22 خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه22 از طرح‌های در دست اجرای این معاونت بازدید کرد؛ گفت: بسیاری از طرح‌های اصلاح هندسی که در معابر محلی این منطقه اجرا شده به درخواست شهروندان و با نظر و تائید کارشناسان پلیس راهور بوده است که برخی از این طرح‌ها سال‌های گذشته باید اجرایی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلوار زیبادشت از اقدامات قابل توجه در اجرای اصلاح هندسی بوده است که به علت مشکلات معابر شاهد حوادث رانندگی بوده ایم و با اجرای اصلاح هندسی در این محور هم رضایت شهروندان محله زیبادشت فراهم شده و هم شاهد کاهش ترافیک و حوادث رانندگی خواهیم بود.
آقای محمدی گفت: طرح‌های قابل توجهی در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حال اجرا است و پیشرفت و سرعت قابل توجهی دارد و بهره برداری از این طرح‌ها باعث روانتر شدن ترافیک و رضایت مندی شهروندان از خدمات دهی مدیریت شهری خواهد شد.
شهردار منطقه به اصلاح هندسی در بزرگراه شهید خرازی نیز اشاره کرد و گفت: محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی باتوجه به خروجی و ورودی‌های متعدد نیازمند اصلاح هندسی بود که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این اصلاح هندسی بیش از یک کیلومتر اجرایی شد و شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محور هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 22 اصلاح هندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: «پلیس مطالبه‌گر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهاد‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کیفیت خودرو‌ها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های پلیس راهور، ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می‌توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم‌هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر