Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:53:26 GMT

ارتباط ۵ روستا به دلیل نبود برق قطع است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۸۸۰

ارتباط ۵ روستا به دلیل نبود برق قطع است

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع زلزله بامداد شنبه در مرز شهرستان های بندرلنگه و بندرخمیر برق بسیاری از روستاها قطع شد. با تلاش های صورت گرفته اتفاقات برق، همچنان برق پنج روستا در شهرستان بندرلنگه قطع است. همین امر موجب شد تا ارتباط تلفن همراه و اینترنت در این روستاها قطع باشد.

در پی زلزله ۶.۱ ریشتری که ساعت ۲:۰۲ بامداد شنبه در مناطق مرزی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه بصورت ۱۰۰ درصد تخریب شده و از این حادثه تاکنون ۵ فوتی و بیش از ۴۰ مصدوم به جای مانده است. بر اساس بازدید میدانی که انجام دادیم، در روستاهای مجاور نیز میران تخریب زیاد است.

تمام دستگاه‌های حمایتی در این روستا مستقر شده‌اند؛ همچنین استاندار و نمایندگان هرمزگان و مدیران استانی با حضور در روستای سایه‌خوش و روستاهای اطراف در تلاشند تا مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند.

کد خبر 5528563

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله هرمزگان زمین لرزه استانداری هرمزگان بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا ایلام اردبیل کنکور سراسری آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم