Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@01:46:12 GMT

تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۸۸۷

تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

کیش و قشم از مقصدهایی هستند که بسیاری از افراد برای ایام مختلف سال به آن‌ها سفر می‌کنند. تابستان یکی از فصل‌هایی است که مسافران زیادی برای سفر به کیش و قشم انتخاب می‌کنند. هوا در این‌فصل از سال گرم است و بهترین آب‌وهوا برای سفر به کیش یا قشم نیست.

اما تابستان و تفریحات آبی به هم گره خورده‌اند و جشنواره‌های بسیاری در این‌فصل در جزیره‌های جنوبی ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت افراد زیادی در این‌‍فصل به جزایر جنوبی ایران سفر می‌کنند. نکته‌ای که وجود دارد در ایام نزدیک بازی‌های جام جهانی و نزدیکی قطر به ایران مسافران بیشتری به این‌جزایر از سراسر دنیا سفر خواهند کرد. افزایش تعداد مسافران می‌تواند بسیاری از پروازها یا هتل‌ها را زودتر از سال‌های قبل پر کند.

شاید با خود بگویید این‌موضوع چه ارتباطی با افزایش یا کاهش قیمت بلیط کیش یا قشم و دیگر موارد دارد. اما این‌چیزی است که در این‌مقاله می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ارتباط آن با مسافرت‌ها به کیش و قشم

جام جهانی یکی از مهم‌ترین رخدادهای فوتبالی جهان است که علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند. عده بسیاری برای تماشای بازی‌های جام جهانی به قطر سفر می‌کنند تا بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند. نزدیکی قطر به ایران سفر را برای ایرانی‌ها راحت‌تر کرده است.

حضور تیم ملی ایران در مسابقات نیز شور بیشتری به این‌موضوع داده است. افراد زیادی هستند که قطر را برای سفر انتخاب کرده و برای تماشای بازی‌های جام جهانی به آن سفر می‌کنند. کشورهای همسایه نیز از این‌تعداد مسافران بهره می‌برند.

ایران یکی از کشورهایی است که بستر مناسبی را در جزایر جنوبی برای جذب مسافران دارد. جلساتی هم در بین سران کشورها برای میزبانی از هواداران فوتبال و مسافران ترتیب داده شده که به همین موضوع رسیدگی می‌شود. برنامه‌‍ریزی‌ها برای این است که از مسافران به بهترین شکل پذیرایی شود.

در ادامه درباره سفرهایی که به کیش و قشم می‌شود و مسیرهای رفتن به قطر نیز مطالبی را بیان خواهیم کرد. اگر قصد دارید بلیط قشم یا کیش تهیه کنید یا قرار است برای تماشای بازی‌های جام جهانی به قطر بروید، این‌مطلب را کامل مطالعه کنید و برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

سفر به قطر برای تماشای حضوری بازی‌های جام جهانی

نزدیکی میزبان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ یعنی قطر به ایران باعث شده تا افراد بیشتری بتوانند ساده‌تر برای تشویق تیم ملی ایران به قطر سفر کنند. کیش و قشم هم مانند دیگر بازه‌های مختلف سال مسافرانی را دارند که کاری به بازی‌ها نداشته باشند و برای تفریح و تماشای جاذبه‌های جزایر ایران به آن‌جا سفر می‌کنند.

به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران در بازه برگزاری بازی‌های جام جهانی بیشتر شود. تجربه نشان داده در نزدیکی برخی تعطیلات یا رویدادهای خاص که تعداد مسافران زیادتر می‌شود، احتمالا تخفیف‌های بلیط‌ها برداشته می‌شود و ممکن است شما بلیط کیش یا قشم را با قیمتی بالاتر از دیگر مواقع مشاهده کنید.

تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

همان‌طور که در قسمت بالا گفته شد، احتمالا نزدیک زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی تعداد مسافرانی که به جنوب ایران و به‌خصوص قشم و کیش سفر می‌کنند بیشتر خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود انواع وسایل نقلیه مانند هواپیما زودتر پر شده و بلیط آن‌ها سریع‌تر به فروش برسد. این‌موضوع تخفیف‌های شگفت‌انگیز شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌ها را از مشتریان سلب خواهد کرد.

پس شما ناچار خواهید بود بلیط‌ها را با قیمتی بالاتر از زمانی غیر از جام جهانی تهیه کنید. انواع تورهای کیش یا قشم نیز احتمالا زودتر پر می‌شوند چون ممکن است مسافران دیگر کشورها نیز بین بازی‌ها یا قبل و بعد آن‌ها سری هم به جزایر زیبای ایران برای تماشا، تفریح یا اقامت بزنند. اگر قرار است در بازه برگزاری بازی‌های جام جهانی بلیط قشم یا کیش تهیه کنید، بهتر است برنامه‌ریزی خود را زودتر انجام داده و بلیط خود را خیلی زودتر رزرو کنید.

سفر با بلیط چارتری!

البته هنوز تورها و پروازهای لحظه آخری و بلیط چارتر به قوت خود باقی هستند و اگر کمی شانس داشته باشید، هنوز امکان رزرو بلیط با قیمت‌های فوق‌العاده را خواهید داشت. البته اگر سفر شما واجب است و نمی‌خواهید چیزی را به شانس واگذار کنید بهتر است همان برنامه شماره یک یعنی برنامه‌ریزی زودهنگام را انجام دهید.

برخی سایت‌های معتبر مانند علی بابا امکان رزرو انواع بلیط و هتل را برای شما از هفته‌ها زودتر می‌دهند. حتی بهتر است برای رصد قیمت‌ها نگاهی به سایت بیندازید و گوش‌به‌زنگ باشید. برای اطلاع‌رسانی سریع‌تر و این‌که زودتر در جریان بسیاری از موارد قرار بگیرید بهتر است اپلیکیشن یا نرم‌افزار تلفن همراه سایت علی بابا را نصب کنید.

کد خبر 687570 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی جزیره قشم جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی جزیره قشم جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جزیره کیش بازی های جام جهانی تعداد مسافران برای تماشای سفر می کنند قیمت بلیط کیش و قشم قشم و کیش بلیط قشم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به دنبال داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه پیدا کند، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.

قیمت نقره همپای طلا ارزان شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی پیدا کرده است.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900315

دیگر خبرها

  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»