Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در «جشن وصال»، همسران برتر در حوزه‌های مختلف مانند دانشجو، کارگر، روستایی و عشایری، فعال اجتماعی و ورزشکار، بر اساس ویژگی‌های ممتازی که دارند شناسایی و تجلیل می‌شوند.

وی افزود: همچنین فعالان حوزه ازدواج، مانند خبرنگار، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج، تهیه‌کنندگان صدا و سیما، خیران و خادمان تامین جهیزیه و کمک به مسکن و ازدواج جوانان، همسر شهید و جانباز و یا بانکی که بیشترین میزان تسهیلات ازدواج را پرداخت کرد، شناسایی و با حضور مسئولان ارشد استانی تجلیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج که وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است، و همچنین مشاوره‌های رایگان در مراکز تخصصی مشاوره به مخاطبان و نیازمندان مشاوره خانواده در این هفته انجام می‌شود.

علوی ابراز داشت: پویش‌های مختلف فضای مجازی برای ترغیب به ازدواج آسان مانند تهیه پوستر و نماهنگ و بارگذاری محتواهای ازدواج و خانواده در شبکه چندرسانه‌ای با نام «جوان پسند» نیز از دیگر فعالیت‌های هفته ازدواج در استان سمنان است.

وی افزود: نشست‌های تخصصی در حوزه جوانان و خانواده با حضور متخصصان و صاحب‌نظران نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: کمیته ازدواج هیات اندیشه‌ورز استان در اولین روز از هفته ازدواج تشکیل و این اداره کل به عنوان دبیر این هیات انتخاب شد که مسائل و مشکلات حوزه ازدواج را بررسی و برای رفع آن سیاست‌گذاری کند.

علوی بیان کرد: برگزاری دوره ملی دانش‌افزایی مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره سراسر کشور از برنامه‌های هفته ازدواج است که در این راستا، دوره ۲ روزه با حضور ۷۰ شرکت کننده حضوری و ۲۵۰ مشاور از سراسر کشور برگزار و جدیدترین مسائل حوزه ازدواج و خانواده ارائه شد.

وی افزود: در رسانه‌های استان سمنان نیز محتواهایی با مضمون ازدواج و خانواده به مناسبت این هفته پخش می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها تا ۱۶ تیر ادامه دارد گفت: اکران فیلم‌های کوتاه در حوزه خانواده و محتواهای روانشناسی برای عموم، ایجاد تبلیغات شهری در تابلوهای سطح شهر و پخش محتواهای ازدواج و خانواده در رسانه‌ها و صدا و سیما نیز از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج است.

به گزارش ایرنا، هفته ازدواج سال ۱۴۰۱ از دهم تا شانزدهم تیر است که با سالگرد ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

شعار هفته ازدواج امسال، «آسان و آسمانی»، به معنای ازدواج آسان و معنوی است.

برچسب‌ها هفته ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی (ع) اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان وام ازدواج ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی ع اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هفته ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی ع اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان وام ازدواج ازدواج ساده ورزش و جوانان استان سمنان ورزش و جوانان ازدواج و خانواده هفته ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند