Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:42:10 GMT

تقویت صادرات خراسان شمالی سرلوحه کار است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۳۳۵۳

تقویت صادرات خراسان شمالی سرلوحه کار است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تقویت صادرات خراسان شمالی سر لوحه کار است و امیدواریم ارتباطات صادراتی در خراسان شمالی توسعه بیشتری پیدا کند.

محمدرضا حسین نژاد، ۱۱ تیرماه در کارگروه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه صادرات استان در گرو شناساندن قابلیت‌های خراسان شمالی به سایر  کشورها است، اظهار کرد: از هدف گذاری اصلی استان در بخش صادرات، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان به سایر کشورها است زیرا قابلیت‌های توسعه‌ای آن بسیار گسترده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در سفر اخیر به استان جهت بازگشایی بازارچه مرزی، افزود: به دلیل وجود مرز مشترک، ترکمنستان یکی از کشورهای مهم برای صادرات محصولات و کالاهای استان است لذا کمک و همراهی وزارت امور خارجه را می‌طلبد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ هکتار شهرک کشاورزی در استان داریم که می‌توان با یافتن بازار فروش، توسعه حوزه کشاورزی را شاهد باشیم.

حسین نژاد با تأکید بر اینکه در حوزه صادرات به دنبال ارتباط با سایر کشورها هستیم، ادامه داد: تمام تخم مرغ‌ها را در یک سبد نمی‌چینیم و وابسته به کشور ترکمنستان نیستیم؛ بلکه به دنبال استفاده از ظرفیت بازار تمام کشورها خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اقتصادی صادرات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود