Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: صنعت و معدن نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور برعهده ‌دارد.

فرهاد زیویار در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن به فعالان این عرصه، اظهار کرد: صنعت و معدن از مهمترین عوامل اشتغال‌زایی، رفع محرومیت و ایجاد ارزش‌افزوده سهم قابل‌توجهی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور برعهده ‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: توسعه صنعتی کشور و ایفای نقش بیشتر این بخش در رشد و بالندگی اقتصاد، نیازمند نگاه جدی به ظرفیت‌ها و توان داخلی است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امروزه با وجود شرایط سخت تحریم‌ها، درخشش بارقه‌های امید و پویایی و حرکت، همچنان از بخش صنعت کشور بر فضای جامعه می‌تابد و ظرفیت‌های گسترده صنعت و معدن مسیری درخشان برای پیشرفت تولید، اشتغال و صادرات متصور خواهد بود.

زیویار اضافه کرد: در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه قدرت‌های بزرگ که هدفی جز تضعیف اقتصاد کشور ندارند، بهره‌برداری و استخراج معادن در کنار تولید انواع مواد معدنی، همچنین تولید محصولات با ارزش‌افزوده در زنجیره محصولات معدنی و فولادی در سالیان اخیر با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو بوده و سهم عمده‌ای از سبد صادرات غیرنفتی کشور را محصولات معدنی در حلقه‌های اول زنجیره ارزش به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: صنعتگران و معدنکاران هم استانی با عزمی جهادی و با بهره‌گیری از اقتصاد دانش‌بنیان، بومی‌سازی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن، توسعه صنعت و ارتقای شاخص‌های اقتصادی را مجدانه دنبال می‌کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و معدنکاران استان را ارج نهاده و بار دیگر عهد ببندیم که برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی دست از تلاش بی‌وقفه برنداریم.

زیویار عنوان کرد: این‌جانب با آرزوی سربلندی و عزت، دهم تیرماه روز صنعت و معدن را بر تمام تلاشگران، کارآفرینان، کارگران و زحمتکشان این عرصه در لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون تمامی مجاهدان خط نخست جهاد اقتصادی در جبهه تولید را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لرستان صمت اقتصاد کشور صنعت و معدن نقش بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی