Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از لبنان ۲۴، «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان صبح امروز -شنبه- تاکید کرد که دولت متعهد به اتخاذ تدابیری برای تقویت همکاری با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است.

عون صبح امروز در کاخ بعبدا از «ناصر آل محمد الصباح»، وزیر خارجه کویت پیش از دیدار گسترده وزرای خارجه کشورهای عربی با عون در کاخ جمهوری خواهان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصباح در این دیدار بر استحکام روابط بین لبنان و کویت تاکید کرد و دعوتنامه شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر کشورش را به رئیس‌جمهور لبنان برای بازدید از کویت تسلیم کرد. 

وزیر خارجه کویت همچنین حامل پیامی از سوی «مشعل الاحمد الجابر الصباح» ولیعهد کشورش در زمینه تاکید بر روابط و همکاری مستحکم بین دو کشور بوده است.

 عون نیز در این دیدار از کویت به خاطر ایستادگی در کنار لبنان به ویژه در موضوع انفجار بندر بیروت در آگوست سال ۲۰۲۰ تشکر کرد و گفت: «به روابط با برادران عرب به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس اهمیت می‌دهیم». 

وی ادامه داد: «لبنانی‌ها همیشه نسبت به بازگشت اعراب به سمت لبنان خوش‌بین هستند و دولت متعهد به اتخاذ تدابیری برای تقویت همکاری با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است».

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس میشل عون خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 7 MB کد خبر 6095678

دیگر خبرها

  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند