Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « مهدی اسلام پناه » روز شنبه در آیین راه اندازی اولین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی زیر ساخت های شارژ خودرو برقی  کشور در شرکت مهندسی ساخت و برق کنترل مپنا (مکو)  در فردیس استان البرز افزود: جای  خوشحالی  دارد که  طرح های توسعه خوبی  در شرایط تحریم های ظالمانه در دستور کار مپنا  قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مپنا نماد خودباوری  و غرور ملی  است و این مجموعه با کمک متخصصان، اندیشمندان و  نخبگان  شعار« توانستن» را رقم بزند؛ این مجموعه دارای محصولات ، خدمات و آزمایشگاه های استاندارد است.

اسلام پناه گفت: این گروه صنعتی و صنایع مشابه آن در کشور  رتبه های خیلی خوبی  در عرصه بین المللی و منطقه ای  دارند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران بیان داشت:  ایستگاه های شارژ برقی و توسعه موتورها و باتری های برقی تولیدی  گروه صنعتی  مپنا مورد حمایت سازمان ملی استاندارد و دولت قرار می گیرد.

بخشی از کارخانه ها و مراکز تولیدی گروه صنعتی مپنا در استان البرز استقرار دارند.

برچسب‌ها البرز سازمان ملی استاندارد ایران فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سازمان ملی استاندارد ایران فردیس البرز سازمان ملی استاندارد ایران فردیس گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ