Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سبا بابایی مادر شهید بابایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«درگذشت تالم ‌بار سرکار خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا)، مادر ژاپنی شهید گرانقدر دفاع مقدس (شهید بابایی) که پس از تحمل مدتی رنج بیماری، به فرزند شهیدش پیوست ما را متاثر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان که وقایع مهم تاریخی این مرز و بوم نظیر قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و... را از نزدیک درک کرده بود، با نفس حق امام خمینی (ره) به فهم عمیقی از دفاع از اسلام رسیده و کمر همت به تلاش در راه اعتلای اسلام بسته بود و چه تلاش و جهادی بالاتر از تقدیم فرزند عزیزتر از جانش به درگاه باریتعالی.

این زن همچون بسیاری زنان دیگر که پرورش‌یافته مکتب رهبران انقلاب اسلامی هستند، به حق الگوهایی قابل طرح برای نسل جدید هستند.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی این مصیبت را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای این بانو طلب علو درجات می‌کند.

ان شاءالله با حضرت زهرا (س) مانوس باشند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراكسيون زنان فراکسیون زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت