Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین از ستاد مبارزه با موادمخدر؛ علی بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف‌گذاری موادمخدر، ضربه زدن به اصلی‌ترین سرمایه هر کشوری یعنی سرمایه انسانی است، جایگاه استراتژیکی برای هر دولتی دارد تا با آن مبارزه کند؛ چرا که موادمخدر اصلی‌ترین سرمایه آن کشور را مورد هدف قرار داده است و سعی در تضعیف آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت ادامه داد: این نمایشگاه، مجموعه کوچکی از دستاوردهای نظام در مبارزه با موادمخدر است و نشان داد که ستاد توانسته نقش ستادی، هماهنگ‌کنندگی و فرابخشی را در فعال‌سازی هر بخش در حوزه تخصصی خود ایفا کند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: به‌طور مثال وزارت ورزش از طریق ورزش حتی در روستاها، وزارت ارشاد با ساخت بازی‌های یارانه‌ای و وزارت بهداشت با تولید داروها توانسته‌اند، نقش خود را در مبارزه با موادمخدر پیدا کنند، در واقع این الگوی موفقی از همکاری و هم‌افزایی بین بخشی است که در این حوزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم این مسیر نتیجه مقابله مؤثر در مبارزه با موادمخدر باشد، تصریح کرد: با این مسیر به جلو، می‌توان آینده هر چه روشن را در مبارزه رقم زد و شاهدش بود.

در این نمایشگاه، دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با موادمخدر از جمله پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی پست، وزارت اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش، درمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه مردم‌نهاد چترا و انجمن معتادان گمنام، حضور داشتند و هر یک دستاوردهای نظام را در امر مبارزه با موادمخدر به معرض نمایش گذاشتند، همچنین نمونه‌ای از محصولات تولیدی بهبودیافتگان در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر سخنگوی دولت مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 848423 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه چین فلسطین - سازمان فتح فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست