Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا حبیب‌نژاد با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران برای آماده‌سازی حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی در سالن ورزشی تخصصی نوشاد عالمیان بابل، اظهار کرد: این اردو از چهارم تیرماه در بابل آغاز شده و تا روز   ۱۱ تیرماه ادامه داشت.

وی اسامی نفرات شرکت‌کننده در این اردو را ندا شهسواری، پریناز حاجیلو، مهشید اشتری، سارا شهسواری و  شیما صفایی اعلام کرد و گفت: حمیده ایرانمنش، منصوره رضایی و مریم شکری سرمربی و مربیان تیم ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه در پایان این اردو ۴ نفر برای شرکت در مسابقات انتخاب خواهند شد، افزود: رقابت‌های تنیس روی میز کشور‌های اسلامی ۲۲ مرداد در قونیه برگزار می‌شود.

*دیدار رنگرز با اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان بانوان و نوجوانان پسر

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی رضا حبیب‌نژاد رئیس هیأت استان، عرب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل، خزایی و نادی حیدری از اعضای هیأت رئیسه، حسینی مقدم دبیر هیأت استان با حضور در محل اسکان تیم ملی بزرگسالان بانوان و نوجوانان پسر تنیس روی میز با ورزشکاران و کادر فنی این دو تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس روی میز اداره ورزش و جوانان اردوی تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند

به گزارش خبرآنلاین روسیه، امروز (دوشنبه) پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیروها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.

به نقل از ایسنا وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این رزمایش شامل تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات غیراستراتژیک به منظور استفاده از آن‌ها خواهد بود. یگان‌های موشکی منطقه نظامی جنوب و نیروی دریایی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، «طی این نشست، برخی تدابیر به منظور تمرین آماده‌سازی استفاد از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک استفاده خواهد شد.»

روسیه بزرگ‌ترین زرادخانه تسلیحات هسته‌ای را دارد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این رزمایش با هدف تامین امنیت ارضی و استقلال روسیه را «در پاسخ به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه» انجام می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903441

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال